Zomerkriebels in een theezakje: Nieuwe soorten YOGI TAO TEA betoveren met zinnenprikkelende bloemengeuren en weldadige recepten

17 Jun, 2009, 08:00 BST Van Golden Temple Naturel Products GmbH - YOGI TEA

HAMBURG, Duitsland, June 17 /PRNewswire/ -- De nieuwe YOGI TAO TEA serie is vanaf heden verkrijgbaar in de meeste natuurvoedingswinkels en reformhuizen. De vijf soorten, Black Mandarin, Ginseng Flower, Jasmine, Lotus en Rose smaken licht en fleurig als een zachte zomerbries. Met de vijf YOGI TAO TEAS varianten bestaat het assortiment van YOGI TEA in totaal uit 42 verschillende theesoorten die over vijf productlijnen verdeeld zijn.

YOGI TAO TEA is ideaal tijdens zwoele avonden in de tuin of op het balkon. Alleen al de fleurige geur die na het opgieten in de lucht hangt, zorgt voor een echte zomerstemming. YOGI TAO Lotus en Jasmine smaken op hete dagen ook voortreffelijk als verfrissende ijsthee. Maar niet alleen de smaak is uitzonderlijk. Zoals bij alle producten van YOGI TEA gaat het duidelijk om meer.

In het Taoïsme en in de leer van Yin en Yang spelen de vijf elementen, water, vuur, aarde, hout en metaal een belangrijke rol. Elke YOGI TAO thee draagt de betekenis van één van de vijf elementen met zich mee.

- Rose (element aarde) vertegenwoordigt harmonie en stabiliteit

- Jasmine (element metaal) concentreert de energie en bereidt