Active 24 setter ny standard i hosting bransjen

04 Apr , 2006, 08:00 BST Fra Active 24

OSLO, Norge, April 4 /PRNewswire/ -- Active 24 har endret sin leveranse totalt og er stolt av å kunne annonsere slippet av de største og mest komplette produktpakkene på markedet.

1. april lanserte Active 24 en ny redesignet webside med nye og forbedrede hosting løsninger samt et nytt og unikt kontrollpanel. Active 24 går inn på markedet med en av de beste og mest komplette hostingpakkene med 'mest verdi for pengene'.

Det er en klar distinksjon mellom privat - og forretningssegmentet og pakkene er nøye skreddersydd for hvert segment. De nye pakkene inkluderer ti ganger mer lagringsplass på web og e-post. I tillegg inkluderer de blogg, sitebuilder, online fotoalbum med mye mer!

Active Home er en komplett forbrukerpakke hvor alt du behøver for å lage en webside er inkludert. Active Business tilbyr de profesjonelle et komplett sett av verktøy for å styrke sin online tilstedevaerelse med SQL og SharePoint som inklusive produkter i pakken.

Ved å benytte den fulle styrken av Active 24's produktportefølje, får firmaer en tilstedevaerelse på Internet som vil kunne gi nye forretningsmuligheter.

Den største forandringen som kundene vil oppleve er designet på Kontrollpanelet. Active 24 har forbedret sin plattform for å tilby et brukervennlig grensesnitt; MyAccount. Med MyAccount kan kundene aktivere og administrere sine produkter, forvalte fakturainformasjon, betale fakturaer online, oppgradere, kjøpe nye produkter og mye mer.

"Vårt hovedmål har vaert å forenkle alle prosesser og å sikre en enkel og brukervennlig hosting løsning som leverer en pålitelig og kvalitetsmessig tjeneste", sier Jaap Zuiderveld, CEO i selskapet. Active 24 har forenklet hostingløsningen for å gi kundene mer tid til å spandere bort fra kompleks administrasjon og fokusere på sin kjernevirksomhet.

Active 24 har også frisket opp sine websider for å kombinere enkel navigasjon med tydelig design, forbedre de besøkendes online erfaring samt å gjøre det lett å finne riktig hostingpakke.

Besøk www.active24.no for en ny opplevelse!

Active 24

Powerful Hosting - Surprisingly Easy

Om Active 24

Active 24 er en ledende, nettverksuavhengig paneuropeisk leverandør av internetthostingtjenester i Europa. Selskapet fokuserer på å gi små- og mellomstore bedrifter samt privatpersoner komplette og kostnadseffektive internettløsninger som kombinerer relevante, skalerbare og standardiserte produkter med enestående brukervennlighet.

KILDE Active 24