BeautifulPeople.com lanseres i Norge og markerer slutten på den globale utvidelsen

26 Okt, 2009, 05:07 GMT Fra BeautifulPeople.com

OSLO, October 26 /PRNewswire/ --

- Stygge mennesker bannlyst fra verdens mest ettersøkte nettverk for pene mennesker

BeautifulPeople.com, en stevnemøteside kun for pene mennesker, lanseres i Norge mandag 26. oktorber. Lanseringen markerer slutten på sidens globale utvidelse til Europa, Asia, Australasia, Midt-Østen og USA, noe som gjør den til en verdensomfattende tjeneste.

(Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20091026/LA92438-c)
    (Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20091026/LA92438-b)
    (Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20091026/LA92438LOGO-a)

BeautifulPeople.com har allerede det største nettverket av attraktive mennesker i verden, med 180 000 medlemmer rekruttert gjennom tidlige lanseringer i Storbritannia, USA og Danmark.

Målet til BeautifulPeople.com er å skape et perfekt verdensomfattende samfunn kun for pene mennesker. Medlemsbasen kan allerede sammenlignes med mappene til verdens ledende modellbyråer. Alle er velkomne til å søke, men med en suksessprosent på 20, vil millioner av menn og kvinner bli avvist.

Grunnleggeren av BeautifulPeople.com, Robert Hintze, sier: "BeautifulPeople.com styres av prinsippet om at alle mennesker ønsker å vaere sammen med en person som de synes er attraktiv. Ved å kun ta inn pene mennesker i nettverket, fjerner vi det første hinderet. Andre sider er en jungel av flodhester og vortesvin. Vi er et viltreservat med leoparder og gaseller."

Greg Hodge, administrerende direktør for BeautifulPeople.com, uttaler: "Jeg er sikker på at Norge vil ha et høyt antall søkere som lykkes, det er tross alt landet til Liv Ullmann og Alexander Ryback, selv om dere også har Aksel Hennie."

Slik fungerer siden

BeautifulPeople.com er gratis.

Potensielle medlemmer søker ved å legge inn et bilde og en kort profil. I løpet av de neste 48 timene vil eksisterende medlemmer av det motsatte kjønn stemme på om de skal tas inn i det eksklusive samfunnet eller ikke. Medlemmene kan velge mellom følgende rangeringsverdier: "Ja, definitivt", "Hmm, ja, ok", "Hmm, nei, egentlig ikke" og "Nei, definitivt IKKE". Stemmesystemet er demokratisk og flertallets stemme er endelig. Individer som ikke imponerer blir avvist.

Søkere kan sjekke ut rangeringsprosessen i en rangeringsgraf i sanntid. Grafen svinger mellom rød og grønn alt etter hvordan eksisterende medlemmer vurderer dem.

Selv om avvisning har ført til dødstrusler mot skaperne av siden, har håpet om å bli tatt inn ført til at hundrevis av håpefulle medlemmer søker daglig.

En global livsstil for eliten

Medlemmer av BeautifulPeople.com kan glede seg over en rekke attraktive fordeler:

-- Glamorøse fester og et jetsett-nettverk som eksisterer over hele
       kloden
    -- Muligheter for å bli kontaktet av ledende film- og TV-selskaper som
       bruker siden
    -- Potensielle kontrakter fra topp modellbyråer som bruker siden
    -- Karrieremuligheter gjennom utvalgte partnerskap mellom
       BeautifulPeople.com og ledende selskaper

Og det viktigste av alt er at BeautifulPeople.com er kjent for å raskt og på vellykket vis fører mennesker sammen. Her er statistikkene:

-- Mer enn 80 000 medlemmer har hatt et romantisk forhold gjennom
       BeautifulPeople.com
    -- Mer enn 10 000 seriøse forhold og ekteskap har blitt formet
       gjennom BeautifulPeople.com
    -- Mer enn 400 nydelige babyer har blitt født gjennom forhold som startet
       på BeautifulPeople.com

Flere tilgjengelige språk, en global sosial kalender og reisekalender, samt avansert nettverksbygging via video oppfordrer til interaksjon mellom medlemmer fra hele verden.

Greg Hodge, administrerende direktør for BeautifulPeople.com, la til: "Folk er lei av å kaste bort tid og penger på å møte lite tiltrekkende mennesker på nettet. Før BeautifulPeople ble lansert, fantes det ingen tjeneste for online nettverksbygging eller stevnemøter kun for pene mennesker."

Slik blir du medlem

Innmeldingsprosessen tar ikke mer enn tre minutter. Alt du trenger er et oppdatert bilde og en grunnleggende profil. En autentisitetssjekk kjøres på alle mistenkelige bilder fra hovedkontoret til BeautifulPeople.com.

Mannlige medlemmer stemmer på kvinner og kvinnelige medlemmer stemmer på menn. Hvert eneste medlem hjelper til med å bygge et perfekt samfunn for pene mennesker; et samfunn der de kan involvere seg romantisk, sosialt eller profesjonelt.

BeautifulPeople.com ligger på www.BeautifulPeople.com

KILDE BeautifulPeople.com