Beste yngre spillere i 2011/12 EHF Women's Champions League

27 Mar, 2012, 11:25 BST Fra bet-at-home.com

SAN GILJAN, Malta, March 27, 2012 /PRNewswire/ --

Årets sesong går langsomt mot slutten, og det utkrystalliseres hvilke lag som vinner pokalene i den europeiske håndballigaen. I håndballcupen for damer er det nå bare stjernene som konkurrerer! Den yngre generasjonen blir stadig viktigere etterhvert som sportsgrenen utvikler seg.. Dette er også en grunn til at vi velger de beste unge spillerne denne sesongen. Stemmegivningen er uvanlig denne gangen, fordi også tilhengerne av sportsgrenen er med å si sin mening i tillegg til fagjuryen, og dermed påvirker utfallet. De som kan velges, er spillere under 23 år som er medlemmer av lagene som har kommet blant de åtte beste, eller spillere som allerede nå spiller en avgjørende rolle i klubben sin.

Håndball blir stadig mer populært, og mange tilskuere fyller de mange europeiske idrettshallene hver eneste uke. Vi ber derfor om at tilhengere og fagfolk vurderer hele denne sesongen og avgir sine stemmer, slik at vi kan få et fullstendig bilde. Alle som deltar i stemmegivningen får et gavekort verdt 5 euro fra hovedsponsoren og deltar i premietrekningen, hvor de kan vinne hovedpremien, som er en VIP-pakke til Champions League-finalen. Så sett i gang!

Send din stemme og ditt navn til følgende adresse: ehfcl@bet-at-home.com

Din stemme kan avgis mellom 23. mars og 3. april 2012 (innen midnatt) kun via ovennevnte e-postadresse. Stemmegivningen er internasjonal og kan foretas fra alle europeiske land. De avgitte stemmene påvirker ikke deltakelsen i avstemningen. Det vil bli premietrekning av enda flere premier.

Spillerne

Amanda Kutrovic (Larvik HK, NOR)

Fie Woller (FC Midtjylland, DEN)

Kristina Liscevic (Metz Handball, SRB)

Kovacsics Anikó (Győri Audi ETO, HUN)

Majda Mehmedovic (Buducnost Podgorica, MNE)

Tamara Mavsar (Krim Ljubljana, SLO)

Tekstnedlasting fra: http://www.bet-at-home.com

Bildedokumentasjon: Alle bilder bet-at.home.com. Opptrykk gratis.

Om bet-at-home.com

bet-at-home.com AG er en del av det franske BetClic Everest-konsernet, en ledende europeisk pioner innen online-spill og sportsveddemål. På http://www.bet-at-home.com tilbyr selskapet spennende underholdning og stimulerende aktiviteter: Det varierte og mangfoldige tilbudet omfatter sportsveddemål, kasinospill, poker og andre spill. bet-at-home.com er en av de mest populære tilbyderne av veddemål på kontinentet med for tiden 2,7 millioner registrerte brukere fra alle verdens land.

bet-at-home.com ble grunnlagt i 1999 i Wels i Oesterrike av Ing. Jochen Dickinger og DI Franz Ömer og har i dag ca. 180 personer ansatt på kontorer i Tyskland, Oesterrike, Malta og Gibraltar. Selskapet er børsnotert på børsene i Frankfurt/XETRA og i Wien, 56 prosent av aksjene eies av BetClic Everest-konsernet, 20 prosent eies av de to grunnleggerne og 24 prosent av aksjene er på det åpne markedet.

Vi ser frem til at du kontakter oss
Mag. Lydia Wöss, MSc
Mobil: +43-676/840 988 234