BitDefender avslører kraftig sikkerhetsbeskyttelse i Microsoft Windows Vista

23 Jan, 2007, 15:19 GMT Fra SOFTWIN GmbH

TETTNANG, Tyskland, January 23 /PRNewswire/ --

- Windows Vista-klare versjoner av BitDefenders v10-produkter er nå tilgjengelige for den nye operasjonssystemplattformen fra Microsoft

BitDefender(R), prisvinnende leverandør av antivirusprogrammer og løsninger for datasikkerhet, har i dag kunngjort at BitDefender v10 sikkerhetsløsninger for Microsoft Windows Vista basert på 32-bit er tilgjengelige. BitDefender Internet Security v10, AntiVirus Plus v10 og AntiVirus v10 er tilgjengelige via BitDefenders nettside. De har en rekke muligheter til virusbeskyttelse som er utviklet for forskjellige behov i forbruker- og småbedriftsmarkedet. Med full kompatibilitet med Windows Vista kan alle BitDefenders nåvaerende brukere oppgradere kostnadsfritt til denne versjonen.

For å finne ytterligere informasjon og for å laste ned Vista-klare versjoner of BitDefender v10-produkter kan du besøke:

"Mens Windows Vista gjør krav på å inneholde mange sikkerhetsoppgraderinger, må forbrukerne vaere oppmerksomme på at hackere stadig forsøker å underminere systemet for å infisere datamaskinene deres," uttaler Carmen Maierean, Produktsjef hos BitDefender. "BitDefender arbeider fortløpende med å skaffe forbrukerne de mest moderne sikkerhetsløsningene. Den nye Windows Vista-beskyttelsen viser at vi har forpliktet oss til å holde datasystemene frie for ondsinnet programvare."

Om BitDefender(R)

BitDefender er en ledende global leverandør av sikkerhetsløsninger som skal tilfredsstille de aktuelle beskyttelseskravene i dagens datamaskinmiljøer. Selskapet tilbyr noe av bransjens raskeste og mest effektive sikkerhetsprogramvare, som har satt nye standarder for truselavverging, tidsmessig deteksjon og lindring av problemer.

BitDefender leverer produkter og tjenester til over 41 millioner husholdnings- og selskapsbrukere i mer enn 180 land. BitDefender har kontorer i USA, Storbritannia, Spania og Romania. Ytterligere informasjon om BitDefender kan finnes på nettstedet:

PR-kontakt:
    Softwin GmbH