BitDefender kunngjør betaversjon av sikkerhetsbeskyttelse for Microsoft Windows Vista

08 Des, 2006, 08:00 GMT Fra SOFTWIN GmbH

TETTNANG, Tyskland, December 8 /PRNewswire/ --

- Betaversjon av BitDefender Internet Security v10 (Vista) nå tilgjengelig

BitDefender(R), en prisbelønnet leverandør av antivirusprogramvare- og datasikkerhetsløsninger, kunngjorde i dag at selskapet nå tilbyr forbrukerne en av markedets sikreste antimalware-beskyttelser for dem som bruker plattformen Windows Vista. Betaversjonen av BitDefenders Internet Security v10 for Microsoft Vista som er tilgjengelig straks via BitDefenders nettsted, inkluderer en fullprogrampakke med internettsikkerhetsfunksjoner, herunder antivirus, antispam, antispyware, brannmur og foreldrekontroll.

Betaversjonene av BitDefenders alenstående antivirusproduktsortiment vil om kort tid også bli gjort tilgjengelig, og Vista-kompatible versjoner av BitDefender Antivirus v10, BitDefender Antivirus Plus v10 og BitDefender Internet Security v10 er planlagt å bli sluppet ut på markedet i januar 2007, samtidig med at Windows Vista slippes ut til forbrukerne. Oppgraderingen av den Vista-kompatible versjonen av BitDefender-produktet vil vaere gratis for alle BitDefender-brukerne, prøvebrukerne og abonnentene.

"Selv om Windows Vista har mange forbedrede sikkerhetsfunksjoner, må forbrukerne ikke se bort fra at hackerne allerede utvikler metoder for å infisere datamaskinsystemer gjennom denne plattformen," uttalte Carmen Maierean, produktsjef hos BitDefender.

"Denne betatesten er den siste i en rekke tiltak vi har iverksatt for å sikre at BitDefender-kundene som ønsker å gå over til Vista, kan gjøre det uten noen slags problemer," fortsatte Carmen Maierean.

For å få mer informasjon om BitDefenders betakampanjer, kan du gå til http://promo.bitdefender.com/vista.php

Om BitDefender(R)

BitDefender er en ledende global leverandør av sikkerhetsløsninger som tilfresstiller beskyttelseskravene i dagens datamaskinmiljø. Selskapet tilbyr et av bransjens hurtigste og mest effektive sortiment av sikkerhetsprogramvare, setter nye normer for trusselbeskyttelse samt tidsriktig oppdagelse og dataflytting. BitDefender leverer produkter og tjenester til mer enn 41 millioner husstander i mer enn 180 land. BitDefender har kontorer i USA, Storbritannia, Tyskland, Spania og Romania. Mer informasjon om BitDefender får du ved å besøke: http://www.bitdefender.com.

Kontakt til PR:

Softwin GmbH