Canbet kontrollerer Markedet for livetipping på fotball

05 Des, 2007, 18:58 GMT Fra Canbet

MELBOURNE, Australia, December 5 /PRNewswire/ --

Det offisielt registrerte og verdensledende spill- og veddemålsselskapet Canbet har feid alle konkurrentene til side med presentasjonen av sitt revolusjonerende nye fotballprodukt. Lansert denne måneden, har tippere nå tilgang til Live 'In-Run'-fotballtipping på over 500 spill verden over hver uke, i tillegg til verdens mest omfattende utvalget av asiatiske handikapmarkeder.

"Fotball er det dominerende tippemediet i Europa og Asia, med verdens største bookmakere som først og fremst fokuserer på Europeisk konkurranse. Canbets overlegne livetipping og asiatiske handikaptjenester gjør det mulig for oss å strategisk bedre vår posisjon i disse svært lukrative markedene, samtidig som vi gir kundene våre enda større tippevariasjon og -verdi," sier Mark Read, Canbets administrerende direktør.

Canbets Live 'In-Run' tippedekning dekker alle nisjer av profesjonell fotballkonkurranse, fra alle de viktigste seriene i Europa og Amerika til de laveste seriene i Japan og Mexico. Tjenesten er altomfattende og inkluderer en bred rekke av veddemuligheter.

Firmaets investeringer i asiatisk handikaptipping gir det en fordel framfor konkurrentene, da et stadig større antall kunder blir klar over hvilke fordeler og vinnersjansen dette gir. Canbets Live asiatiske handikapmarkeder er nå det største i verden og tilbys til de laveste bookmaking-marginer, noe som tilsvarer best mulige odds for tipperne.

"Ved å eliminere muligheten for uavgjort øker oddsene for asiatisk handikaptipping sjansene for å vinne med over 50% sammenliknet med vanlige odds. Denne viktige fordelen bidrar til denne tippevariantens raske popularitetsvekst også utenfor Asia. Canbet ligger i forreste linje i denne trenden med et attraktivt produkt av høy kvalitet," forklarer Read.

Utvidelsen av fotballtjenesten er en del av en omfattende produktoppgradering, som inkluderer tilføyelsene av Microgaming-kasino og poker til firmaets tilbud av banebrytende veddemålsløsninger.

"Gjennom en vedvarende forpliktelse overfor idealet om nyskapning, konkurransedyktige priser og realiseringen av den definitive veddemålsressursen, fører Canbet an en revolusjon på dette markedet. Fokuset ligger på å tilby kundene våre den mest dynamiske og lønnsomme løsningen som finnes på markedet," avslutter Read.

Om Canbet.com

Etablert i 1995 er Canbet en verdensomspennende virksomhet. Organisasjonen tilbyr de beste oddsene med de største rammene på nettet, inkludert en komplett produktserie av sport, hesteveddeløp, kasino, Live Dealer, poker og spill. Selskapets altomfattende markeder for livetipping og asiatisk handikapfotball (over 500 kamper hver uke) utgjør en del av en bred serie av nyskapende tjenester, inkludert Storbritannias første racerabatt for heste- og hundeveddeløp.

Drevet av Microgaming, inkluderer Canbets spillserie poker, kasino og Live Dealer -spill som gir spillere tilgang til millioner i progressive jackpotter, over $1 million i uken i turnégarantier og to det siste innen live spillunderholdning.

Canbet er et offisielt registrert selskap med autorisasjon i Storbritannia, Australia og andre jurisdiksjoner, noe som garanterer fullstendig spillersikkerhet og raske utbetalinger.

For mer informasjon om Canbet kontakt:
    Julia Van Heerden, Canbet PR
    Tlf: +61-(0)-3-9948-9964