Competentia har inngått avtale med BP Norge AS

18 Jun, 2014, 18:10 BST Fra Competentia

STAVANGER, Norge, June 18, 2014 /PRNewswire/ --

Competentia har inngått avtale med BP Norge AS om rekruttering av prosjektledere og ingeniører. Avtalens varighet er fem år, med mulighet for utvidelse.

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140618/693306-a )
     (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140618/693306-b )
     (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140618/693306-c )

John Smith, styreformann i Competentia kommenterer: "Vi er veldig fornøyde med å forlenge vårt samarbeid med BP og ser frem til å jobbe med de for å oppnå suksess med fremtidige prosjekter.

Alle stillinger vil bli utlyst under olje og gass-seksjonen på Competentias nettsted.

"Vårt fokus er erfarne prosjektledere og ingeniører, normalt sett med et minimum av ti års erfaring fra bransjen", sier daglig leder i Competentia Norge, Trym Gudmundsen.

Om Competentia

Competentia, en tidligere vinner av Ernst & Young's Entrepreneur of the Year, ble etablert I 1998. Etter en endring av eierskap i 2006, har selskapet vokst til å bli en større global leverandør av erfarne prosjektledere og ingeniører, med en omsetning på over 1,2 milliarder i 2013. Selskapets tjenester er primært rettet mot ledende olje- og gasselskaper I Australia, Kina, Japan, Korea, Norge, Singapore, Trinidad, USA og Storbritannia. For mer informasjon om Competentia, besøk nettsiden http://www.competentia.com.

Om BP Norge

BP Norge er en del av BP Group, en av verdens ledende internasjonale olje- og gasselskaper. BP er til stede I mer enn 80 land, har over 85 000 arbeidstakere og tilbyr kundene drivstoff for transport, varme, lys, varehandelstjenester og petrokjemiske husholdningsprodukter. Interessert og aktiviteter er fokusert mot to segmenter: Oppstrømsaktivitet og raffinering & markedsføring.

KILDE Competentia