Det anerkjente kjøkken- og husholdningsartikkelmerket Bonavita® utvider i Europa med nytt hovedkvarter og distribusjonssenter i Nederland

21 Jan, 2015, 17:00 GMT Fra Bonavita

SEATTLE, 21. januar 2015 /PRNewswire/ – Seattle-baserte Bonavita, et varemerke fra Espresso Supply Inc., utvider denne måneden sin tilstedeværelse internasjonalt med åpningen av et nytt Europa-kontor og distribusjonssenter i Almelo, Nederland. Neste måned vil Bonavita for første gang ha med produkter på Ambiente, en messe for forbrukervarer i Frankfurt, Tyskland.

Bonavita produserer en anerkjent samling inspirerte produkter for elskere av mat, kaffe og te. Siden 2011 har kjøkkenutstyr og elektronikk fra Bonavita blitt solgt over hele verden i mindre forretninger og spesialiserte kaffebutikker samt hos større forhandlere over hele USA. Den siste produktlanseringen, den automatiske kaffetrakteren BV1900TS, ble nylig tatt med i «48 Best Products: Gear of the Year, 2014» i magasinet Men's Journal og «One of the Top 15 Most Anticipated Tech Launches of the Year» av magasinet Inc.

«Baristaer over hele Europa har vært avhengige av våre produkter, med det resultat at etterspørselen fra forhandlere og forbrukere har økt. Bonavita har vokst organisk i Europa, og vi samarbeider med en etablert base av forhandlere og lojale entusiaster,» sier administrerende direktør i Espresso Supply Inc. / Bonavita, Chris Legler. «Med denne utvidelsen kan vi yte mer for kundene våre.»

I februar går forbrukervaremessen Ambiente av stabelen i Frankfurt, og dette vil være Bonavitas første messe siden utvidelsen. Bonavita holder til i Hall 3.0, Stand G18. På messen viser selskapet frem sine nye kjeler, kaffetraktere og manuelle bryggeprodukter.

Bonavitas kjøkkenutstyr har konsekvent fått merkelappen «beste kjøp» og fått skryt for å ha den beste ytelsen av eksperter. Disse inkluderer magasinene Cook's Illustrated, Cooking Light og Food & Wine. Produktene har blitt vist frem på The TODAY Show og CNET CBS samt i magasinet Men's Journal og Wall Street Journal. Grundig testing før lansering har gitt tre av Bonavitas elektriske traktere utmerkelsen Specialty Coffee Association of America (SCAA) Brewer Certification, en klassifisering som er kjent og respektert av eksperter på mat, drikke og forbrukervarer.

Bonavita, et varemerke fra Espresso Supply Inc., har hovedkvarter i Seattle i staten Washington, og har nå også et europeisk hovedkvarter og distribusjonssenter i Nederland. Espresso Supply Inc. har vært ledende i den spesialiserte kaffeindustrien i 21 år. Med Bonavita-produktene har de tatt ett skritt videre og inn i en ny kategori, nemlig elektronikk for hjemmet og kjøkkenutstyr. BonavitaWorld.com

Mediekontakter:

I USA: Kat Spellman
="http://10.86.178.43:2011/AppData/Local/Temp/SDLTempFileManager/cpfvxfhy.juz/E-post%20til:%20spellman@bonavitaworld.com" rel="nofollow" target="_blank">spellman@bonavitaworld.com
+1-206/755-2341

I Europa: Heleen Klein Horsman
="http://10.86.178.43:2011/AppData/Local/Temp/SDLTempFileManager/cpfvxfhy.juz/E-post%20til:%20Heleen.kleinhorsman@bonavitaworld.eu" rel="nofollow" target="_blank">Heleen.kleinhorsman@bonavitaworld.eu
+31-548-659083

KILDE Bonavita