Endeavour planlegger telefonkonferanse og Internettsending om fortjenesten i tredje kvartal

06 Okt, 2006, 00:50 BST Fra Endeavour International Corporation

LONDON, October 6 /PRNewswire/ --

Endeavour International Corporation (Amex: END) kunngjorde i dag at ledelsen skal holde en telefonkonferanse og Internettsending for å diskutere resultatet for tredje kvartal av 2006 og oppdatere driftsplaner for resten av året klokken 15.00 GMT (16.00 sentraleuropeisk tid) tirsdag 7. november 2006.

For å delta og stille spørsmål under telefonkonferansen ringer du +1-913-981-4915, adgangskode: 8929412. Du kan også høre på den direktesendte Internettsendingen via Endeavours Internettside http://www.endeavourcorp.com.

Konferansen kan du høre på nytt fra klokken 17.00 GMT (18.00 sentraleuropeisk tid) 7. november til 18.00 GMT (19.00 CET) 14. november ved å ringe +1-719-457-0820, adgangskode: 8929412.

Om Endeavour Corporation

Endeavour International Corporation er et firma som driver med utvinning og produksjon av olje og gass og fokuserer på oppkjøp, utvinning og utvikling av energireserver i Nordsjøen. Selskapet har en stor utvinningsportefølje i Storbritannia og en base med produksjonsgoder med potensial for utvinning i Norge. Selskapets ledelse, tekniske grupper og driftsgrupper holder til i London, Aberdeen, Oslo og Houston. Du finner mer informasjon på http://www.endeavourcorp.com.

Webområde: http://www.endeavourcorp.com

KILDE Endeavour International Corporation