FACT-Finder nå tilgjengelig som iPhone-applikasjon

17 Feb , 2010, 16:55 GMT Fra FACT-Finder

PFORZHEIM, Tyskland, February 17, 2010 /PRNewswire/ --

- Omikrons løsning for søking og navigering støtter mobilhandelen

Kryssreferanse: Bilde distribueres gjennom EPA (European Pressphoto Agency) og kan lastes ned gratis her: http://www.presseportal.de/pm/29938/omikron_data_quality_gmbh/?keygroup=bild

Søke- og navigasjonssystemet FACT-Finder, som allerede er en markedsleder for nettbaserte butikker i Europa, er nå også tilgjengelig som iPhone-applikasjon. Nettbaserte butikker som har den feiltolererende søkefunksjonen fra FACT-Finder, kan bruke den nye applikasjonen selv når butikkens system ennå ikke støtter iPhone.

Mobilhandel-suksess i tre korte trinn:

FACT-Finder gir en mal som gjør at alle butikker kan vises på iPhone med ønsket "utseende og følelse", med bare tre raske trinn:

1) Skreddersy designen (logoer, farger og grafikk kan velges etter ønske).

2) Koble programvaren til butikkens betalingssystem.

3) Registrer applikasjonen i App Store. Det er det hele!

Finn frem uten kjedelig inntasting

FACT-Finder-applikasjonen for iPhone gjør den dynamiske "Suggest"-funksjonen tilgjengelig for alle iPhone-brukere. Suggest er saerlig nyttig for mobilhandel, og lar brukerne slippe å skrive inn lange søkesetninger: Straks de første bokstavene er tastet inn, vises potensielle treff i en liste man kan velge fra. Suggest er selvlaerende, slik at listen over forslag viser de anmodningene som faktisk har blitt rettet mot butikken. Butikkeiere kan overføre FACT-Finders konsentrerte og innovative løsning direkte til iPhone om kort tid.

En video om FACT-Finder-applikasjonen for iPhone finnes her:

Om FACT-Finder

FACT-Finder (http://www.fact-finder.com) er en europeisk markedsleder for søke- og navigasjonsløsninger for nettbaserte butikker. Omikrons feiltolererende søkemotor har høy ytelse og fungerer uavhengig av språk, og den benyttes internasjonalt av over 700 nettbutikker. FACT-Finder er enkel å integrere og er så å si vedlikeholdsfri i bruk. Alle innstillinger og oppdateringer kan utføres på nettet med systemet som kjøres. Like etter installeringen oppnår Internett-butikkene en salgsøkning på opptil 25 %, avhengig av hvilke produkter som tilbys. Dette velfungerende systemet er også tilgjengelig som en ASP-løsning, og tilbyr adgang via webtjenester og XML-grensesnitt. Fra februar 2010 er FACT-Finder også tilgjengelig som iPhone-applikasjon.

Omikron Data Quality GmbH
    FACT-Finder Division