Hurley og Bar Refaeli introduserer den lille svarte bikinien

28 Apr , 2009, 23:01 BST Fra Hurley

LOS ANGELES, April 28 /PRNewswire/ --

- Merket Beachculture har samarbeidet med Bar Refaeli, skjønnheten som pryder fremsiden av årets bikiniutgave av Sports Illustrated 2009, for å skape sommerens hotteste bikini

Den lille svarte har lenge vaert fast inventar i klesskapene til alle kvinner - og av god grunn. Hurley og Bar Refaeli introduserer nå derfor den lille svarte bikinien, som et tilsvarende tidløst og elegant "must" for strandløver.

(Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090428/NY05330)

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090210/NY68849LOGO-b)

Den lille svarte bikinien er det perfekt stilfulle resultatet man får når man forener Hurleys misunnelsesverdige bikiniekspertise med Refaelis omfattende erfaring som bikini- og badedraktsmodell for internasjonalt anerkjente publikasjoner.

"Alle som kjenner meg vet at jeg er besatt av jakten på den perfekte lille svarte bikinien... jeg er alltid på leting etter en tidløs, sexy bikini som sitter perfekt," sier Refaeli. "Jeg har aldri klart å finne den perfekte bikinien, før nå."

"Klaerne og badeplaggene fra Hurley har en sexy og naturlig look, som gjør at du føler deg vel og trygg på deg selv når du går i dem," fortsetter Refaeli. "Jeg ønskte å fange inn nettopp denne følelsen og looken i den lille svarte bikinien min, og jeg er virkelig stolt av sluttresultatet. Den lille svarte bikinien vil bli et "must" for kvinner overalt i verden. Selv reiser jeg ikke hjemmefra uten den!"

Hurleys lille svarte bikini designet av Bar Refaeli vil bli produsert i begrenset opplag og solgt for USD 120. En del av inntektene vil gå til den frivillige organisasjonen Boarding for Breast Cancer, som er spesielt rettet mot ungdom. Organisasjonen oppfordrer unge kvinner til å undersøke brystene sine regelmessig slik at tegn på brystkreft kan oppdages på et tidlig tidspunkt, og promoterer samtidig en aktiv og sunn livsstil som kan forebygge brystkreft. Salget vil starte 1. mai 2009 på www.Hurley.com/lbb og i utvalgte butikker verden rundt. Fra 2. juni vil bikinien også vaere å få kjøpt i enkelte Victoria's Secret-butikker rundt om i USA.

Om Hurley

Hurley ble startet i 1999 og er et ledende ungdomsmerke fundert på surfing, skateboard, kunst, musikk og strandkultur. I designene legges det vekt på kreativitet og at produktene får et egenartet uttrykk. Hurley tilbyr produkter både for menn, kvinner og barn og utvalget innbefatter blant annet sportsklaer, fottøy, solbriller, tilbehør, fritidsklaer, badeplagg og våtdrakter. Selskapet er et selvstendig styrt heleid datterselskap av Nike Inc. Hurleys konsernhovedkontor befinner seg i Costa Mesa i California. Selskapet har videre internasjonale kontorer i Tokyo, Sydney, Barcelona og Bali. Se www.hurley.com

Om Boarding for Breast Cancer: B4BC er en frivillig organisasjon som har som formål å gjøre ungdom mer bevisst på hvordan de kan oppdage brystkreft på et tidlig stadium, og hva de kan gjøre for å forebygge denne sykdommen. Ungdommene laerer blant annet hvor viktig det er å ha en aktiv og sunn livsstil. Boarding for Breast Cancer gir også hjelp til de som allerede opplever (ring) virkningene av sykdommen. Se www.b4bc.org

KILDE Hurley