Invitasjon til pressekonferanse 3. juli 2008

03 Jul, 2008, 10:18 BST Fra Wartsila

HELSINKI, Finland, July 3 /PRNewswire/ -- Det er en glede å kunne invitere dere til Wärtsilä og Vik-Sandviks pressekonferanse, som blir holdt i dag 3. juli kl. 11.30 ved Vik-Sandvik sitt hovedkontor i Fitjar.

For presse i Bergensområdet er det satt opp en egen hurtigbåt fra Bryggen ved SAS-hotellet, med avgang kl. 09.30. Båten vil vaere tilbake i Bergen senest kl. 14.00.

Pressekonferansen kan følges via internett på disse adressene:

Det er også mulig å delta via telefonkonferanse. Ring +44(0)20-7162-0025, og oppgi konferanse ID: 801873. Hvis du vil stille spørsmål under telefonkonferansen, trykk tallet 1, så vil du få kontakt med administratoren for konferansen. Oppgi deretter konferanse ID en gang til, så får du tilgang til å stille spørsmål. Har du spørsmål til administrator under konferansen, trykk tallet 0. En versjon av pressekonferansen vil ligge tilgjengelig på Wärtsilä sine nettsider senere på dagen: http://www.wartsila.com

Kort om Wärtsilä:

Wärtsilä bidrar til å styrke sine kunders virksomhet ved å levere komplette livsløpsløsninger for kraftforsyning. Når Wärtsilä utvikler bedre og mer miljøvennlig teknologi, er fokus rettet mot det maritime markedet og energimarkedet. Med innovative produkter og løsninger så vel som tjenester har Wärtsilä som mål å vaere den foretrukne forretningspartneren for alle sine kunder. Dette oppnås gjennom innsatsen til over 17.000 fagfolk ved over 160 Wärtsilä-kontorer og fabrikker i mer enn 70 land verden over. Wärtsilä er børsnotert på den Nordiske Børsen (the Nordic Exchange) i Helsingfors, Finland.

KILDE Wartsila