Jamba gir deg stereolyd på mobilen din !

11 Jan, 2005, 11:37 GMT Fra Jamba AG

BERLIN, Germany, January 11 /PRNewswire/ --

- Stereoringetoner er den siste trenden

For første gang noensinne, tilbyr mobil portalen Jamba!, ringetoner i stereo. Stereo lyden i disse ringtonene er naermere et HIFI anlegg enn det tradisjonelle pipet fra en mobiltelefon. For Jamba! er dette en milepael innnen "Real Music" siden kvaliteten er bortimot uatskillelig fra CD kvalitet. Alle som ønsker å teste denne nye lydopplevelsen, kan finne denne siste ringetone generasjonen på www.jamba.no under overskriften "Real Music".

Jamba! Tilbyr nå mere enn 80 låter med denne forbedrede stereo-kvaliteten. Før året er omme vil antall tilgjengelige låter stige til over 2000 (!). De vil koste kun kr 15 per download.

For å få beste mulig lydopplevelse av denne nye lydkvaliteten, vil du trenge en UMTS-mobil med stereo funksjon, slik som f.eks Motorola E1000. Alle som velger å laste ned en stereolåt , kan føle seg sikker på at folk vil snu seg når telefonen ringer. Med en slik lydkvalitet , vil alle ønske å sjekke ut den nye telefonen!

Jamba! AG

(Web: <http://www.jamba.no>; Mobil: <http://wap.jamba.no>; PDA: <http://pda.jamba.no>) drifter den ledende internet portalen for mobil underholdning i Europa og ekspandere i det Amerikanske og Asiatiske markedet. Som den intelligente kompanjong for mobil kunder, tilbyr vi underholdning, informasjon og shopping, når som helst, hvor som helst. Som den ledende netverks spanning portalen for mobilt internet I Tyskland, Sveits og Nederland, har vi satt oss som mål å gjøre mobilt internet tilgjengelig for alle mobiltelefon brukere. Jamba! er den første mobil portalen i Tyskland til å introdusere både betaling av innholdsleveranse gjennom mobilkundens faktura og nedlastbare Java spill. Jamba! utvikler inhold og tjenester for den nye generasjonen mobil andvendingsområder (GPRS, MMS og UMTS). Jamba! AG er en del av Veri­Sign, Inc. (Nasdaq: VRSN), verdenslederen innen intelligent infrastruktur tjenester for internet og telekomunikasjons nettverk.

Kontakt Norge

Jamba! Norge,