Juniper Networks og NCP engineering går sammen i en strategisk teknologiallianse

16 Jun, 2010, 17:58 BST Fra NCP engineering GmbH

NÜRNBERG, Tyskland, June 16, 2010 /PRNewswire/ --

- Juniper-kunder kan nå dra nytte av den skreddersydde NCP VPN Client Suite

NCP Engineering annonserte i dag lanseringen av NCP Secure Client - Juniper Edition (http://www.ncp-e.com/en/about-us/oem-partners/ncp-juniper-cooperation.html), som er skreddersydd for å gi kundene til Juniper Networks(R), Inc. (NYSE: JNPR) muligheten til å utvide sluttbrukerfleksibilitet og -sikkerhet. NCP har også gått inn i Juniper J-Partner Solutions Alliance Program. Gjennom dette samarbeidet vil NCPs IPsec VPN-klient, som finnes for Windows-plattformer i enten 32- eller 64-bit-versjoner, erstatte NetScreen-Remote VPN-klienten på Junipers eksklusive ScreenOS-baserte enheter.

<<Juniper og NCP har gått sammen for å tilby en VPN-løsning for kundenes nettverk som krever fjerntilgang fra sluttbruker. Juniper Networks har lenge vaert ledende innen sterk, fleksibel nettverksbygging, og vi er svaert stolte av vår evne til å utvide disse prinsippene til å møte behovene i markedet,>> sier Martin Hack, administrerende visepresident i NCP engineering. <<Kunder som har ventet med å ta i bruk de nyeste enhetene eller gå over til 64-bitsystemer, kan revurdere fjerntilgangen og ta i bruk denne teknologien, samtidig som de fortsatt kan føle seg trygge på at nettverket deres er sikkert.>>

<<Vårt hovedfokus er å levere den beste kundeopplevelsen med våre VPN-løsninger, anført av Junos Pulse og våre markedsledende SLL VPN-løsninger for fjerntilgang. Det finnes likevel kunder som fortsatt vil ha en VPN-klient med bare IPsec, og NCPs løsning oppfyller dette behovet i markedet,>> sier Rich Campagna, leder for produktmarkedsføring i Access and Acceleration Business Unit hos Juniper Networks.

Teknisk datablad for NCP Secure Juniper Client kan hentes på bedriftens nettsted. Gå til http://www.ncp-e.com/en/solutions/rethink-remote-access.html for å finne ut mer om hvordan NCP engineering gir kundene sine muligheten til å revurdere fjerntilgang.

Etiketter:

NCP engineering, Juniper, fjerntilgang, VPN, klient, IPsec, nettverk, sluttbruker, sikkerhet

Om Juniper Networks

Fra enheter til datasentre, fra forbrukere til nettskyen - Juniper Networks leverer innovativ programvare, silisium og systemer som forvandler opplevelsen og økonomien i nettverksbygging. Bedriften forsyner mer enn 30 000 kunder og partnere over hele verden, og genererte over 3 milliarder amerikanske dollar i inntekt i løpet av det siste året. Ytterlige informasjon finnes på http://www.juniper.net.

Juniper Networks er et registrert varemerke for Juniper Networks, Inc. i USA og andre land. Juniper Networks-logoen er et varemerke for Juniper Networks, Inc. Alle andre varemerker, tjenestemerker, registrerte varemerker og registrerte tjenestemerker eies av sine respektive eiere.

Om NCP engineering, Inc.

Siden oppstarten i 1986 har NCP engineering levert innovativ programvare som gir foretak muligheten til å revurdere sin sikre fjerntilgang og overvinne den innviklede prosessen med å opprette, administrere og vedlikeholde nettverkstilgang for sine ansatte.

Bedriften har hovedkontor i San Francisco Bay-området og leverer til over 10 000 kunder over hele verden innen helse-, økonomi-, utdannelses- og statlig sektor, i tillegg til mange bedrifter på Fortune 500-listen. NCP har etablert et nettverk av nasjonal og regional teknologi-, kanal- og OEM-partnere for å kunne betjene kundene sine. Gå til http://www.ncp-e.com for mer informasjon. Kontakt NCP engineering via bloggen VPN Haus (http://vpnhaus.ncp-e.com/) eller på Twitter (http://twitter.com/vpnhaus).

Pressekontakter

NCP engineering, Inc.