Kruse Energy and Equipment Auctioneers holder 3 historiske auksjoner med mer enn 125 brønn- og boringsrigger på blokken i Oklahoma City, Denver og Odessa

01 Sep, 2010, 09:30 BST Fra Kruse Energy and Equipment Auctioneers, LLC

ODESSA, Texas, September 1, 2010 /PRNewswire/ --

Det største auksjonsfirmaet i USAs olje- og gassindustri holder en enestående auksjonsserie i tre byer på 15 dager, med mer enn 125 brønndrifts- og borerigger, inklusive tre dusin nyere rigger.

Kruse Energy and Equipment Auctioneers, LLC starter med en stor tredagersauksjon i Oklahoma City med 61 brønndriftsrigger og åtte borerigger, lastebiler og utstyr den 21., 22. og 23 september. Dette etterfølges av et tilbud på 40 flyttbare bore-/arbeidsrigger og komponenter av høy kvalitet i Denver, Colorado, den 21. september, og til slutt, den 5. og 6. oktober i Odessa, Texas, et utvalg brønndriftsrigger, borekomponenter, lastebiler og tilhengere. Et av høydepunktene er under salget i Oklahoma City, der Kruse Energy selger et ubrukt 3000 HP elektrisk trekkverk og en 1000 tonners talje.

"Dette er et enestående salg av nyere bore- og brønndriftsrigger," sier David Long, medstifter av Kruse Energy and Equipment Auctioneers, LLC. "På grunn av den høye etterspørselen etter energi og styrken i bransjen, oppgraderer selskapene utstyret. Selskapene velger nå konkurransedyktige bud i auksjoner for å få maksimal avkastning for eiendelene sine."

Kruse Energy kommer til å selge flere enn 40 rigger fra modellårene 2006, 2007, 2008 og 2009.

"Dette er bra for USAs olje- og gassindustri," sier hovedauksjonarius i Kruse Energy, Jim Richie. "Disse salgene betyr at selskaper oppgraderer, og på grunn av den høye etterspørselen etter energi, blir flere rigger satt i drift i USA."

"Dette er en svaert spennende begivenhet som vil tiltrekke seg tilbydere fra hele verden," legger Richie til. "Dette er et historisk tilbud."

Kruse Energy, som har stått bak 90 % av industriauksjonene de siste 25 årene, opererer i alle 50 amerikanske delstater, Canada og 31 andre land med kontorer i Odessa (Texas), Tulsa (Oklahoma), San Antonio (Texas), Oklahoma City (Oklahoma) og Tyler (Texas).

For mer informasjon, se http://www.kruseenergy.com.

PRESSEKONTAKT: Steve Braley på +1-561-310-2555 eller via e-post på sbraley@kruse.com

KILDE Kruse Energy and Equipment Auctioneers, LLC