Lansering av internasjonal B2B handel: OTTO markedsfører nå produktutvalg til forhandlere over hele verden‬

04 Apr , 2013, 09:00 BST Fra Otto GmbH & Co KG

OSLO, Norge og HAMBURG, Tyskland, April 4, 2013 /PRNewswire/ --

‪Alle ønsker å gjøre en rask handel.‬ ‪Nå for tiden, i e-handelens tidlige gullalder, arbeider moteverdenen stadig raskere.‬ ‪Motebutikker som ønsker å skille seg ut fra mengden kan gjøre det ved å tilby produktutvalg med mer bredde og dybde.‬ ‪Med kapasitet til å tilpasse seg handelens individuelle behov, markedsfører OTTO nå sine ulike utvalg, inkludert dame- og herreklær, barneklær, samt møbler, over hele verden, også i Norge.‬ Et mangfold av unike produktlinjer og brennhete mote- og livsstilstjenester er nå tilgjengelig for forhandlere.‬

‪"Partnere vil kunne nyte våre attraktive utvalg og våre mange års erfaring som den nest største B2C nettforhandleren i Tyskland", sier Claudia Bühler, divisjonssjef for B2B markedsføring ved OTTO GmbH & Co KG. "Samtidig utvider vi våre markeder og styrker våre merkevarer. ‪Samarbeid skaper en vinn-vinn-situasjon for alle de involverte."‬

‪Takket være ulike områder og merkevarer nylig gjort tilgjengelig av OTTO, har potensielle partnere mulighet til å ytterligere forbedre sine eksisterende utvalg ved å utvide sin bredde og dybde til å omfatte flere produktlinjer og bestselgende elementer.‬ ‪Dermed kan forhandlere være trygge på at produkter og visuelle materialer som leveres av OTTO er av en garantert internasjonal standard.‬ ‪Netthandelsoperatører kan spesielt dra nytte av produktbilder, tekster, visuelle hjelpemidler og nettfunksjoner som OTTO kan tilby. Forhandlere kan redusere risiko ved å bestille bestselgende produkter.‬ ‪Fordelene er åpenbare: nye utvalg kan raskt og enkelt innarbeides med liten innsats.‬

‪OTTO tilbyr en rekke ulike samarbeidsmodeller avhengig av kravene og ønskene til potensielle partnere. Disse er beskrevet på nettstedet http://www.b2b-otto.com. Som en "one-stop" leverandør av alle relevante tjenester, kan OTTO gi individuelt tilpassede råd vedrørende utvalg, leveranseprodukter og leveringer til sluttkunder samt ta hånd om returnerte varer.‬

Pressekontakt‬

CORELATIONS, Public Relations Agency
Gabi Westerteiger, Tlf. +49-(040)-6461-5372
‬
‪E-post: gabi.westerteiger@corelations.de
‪Ytterligere informasjon er tilgjengelig på nettet på http://www.otto.com

KILDE Otto GmbH & Co KG