Luca Pozzoli skal bidra til at PartyLite gir Europas beste opplevelse innen sosial shopping

22 Okt, 2013, 11:20 BST Fra PartyLite Trading SA

GRANGES-PASCOT i Sveits, October 22, 2013 /PRNewswire/ --

Luca Pozzoli starter som Group General Manager for Sveits og Emerging Markets & Vice President for Market Development i PartyLite Europe den 21. oktober 2013. I denne stillingen får han hovedsakelig ansvar for å utvikle og ekspandere markedsporteføljen til PartyLite Europe. Pozzoli har over 20 års ledererfaring innen direktesalg.

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131017/647605 )

- Vi går en spennende tid i møte for direktesalg når vi nå slår direktesalget sammen med verdenen på nett, sier Martin Köhler, President i PartyLite Europe. - Jeg er glad for at PartyLite satser på å gi Konsulentene våre enda bedre forretningsmuligheter via netthandel og digital nettverksbygging. Dette er viktig for meg. Med Luca Pozzoli får vi en erfaren direktesalgsekspert som deler vår visjon, og har egenskapene og kunnskapen som skal til for at vi kan utvide i Europa, inn i PartyLite-familien.

Luca Pozzoli får ansvaret for Sveits, som er et av PartyLites hovedmarkeder, og for de voksende markedene Tsjekkia, Slovakia, Italia og Polen. Han skal også jobbe med strategiske prosjekter som underbygger PartyLites kommende strategier, spesielt innen belønning.

Luca Pozzoli startet karrieren i 1990 som markedsføringslærling i Tupperware. I løpet av de siste 20 årene har han hatt flere lederstillinger i Tupperware Brands, den siste som Area Vice President for Øst-Europa. - Jeg ser frem til å bidra til fortsatt fremgang hos PartyLite Europe og arbeide med å utvide markedsomfanget, sier den 48 år gamle italienske lederen. - Jeg har fulgt nøye med på PartyLite helt siden starten av min karriere og jeg er stolt over å bli en del av den vellykkede PartyLite-familien. Pozzoli har også vært president i den italienske foreningen for ledende selskaper i denne bransjen.

PartyLite Trading S.A.

PartyLite er et internasjonalt ledende selskap innen direktesalgsbransjen og produserer og selger livsstilsprodukter av høy kvalitet, som lys, dufter, og tilbehør til hjemmet. PartyLite er nummer 31 av de 100 direktesalgsselskapene med høyest fortjeneste i verden. De eksklusive produktene distribueres i 13 europeiske land, samt i USA, Canada, Mexico og Australia. Som et av de internasjonalt ledende selskapene i sin bransje skaper PartyLite nye muligheter hver eneste dag ved hjelp av lidenskap og nytenkning.

For mer informasjon, ta kontakt med:

Satu Kankaansyrjä
Sr Manager Marketing Europe, Communications & E-Commerce PartyLite Trading SA