MOTOKRZR(TM) har global debut i Hong Kong

19 Sep, 2006, 19:16 BST Fra Motorola, Inc.

LIBERTYVILLE, Illinois, September 19 /PRNewswire/ --

- Etterlengtet slank og stilig multimediamobiltelefon er snart tilgjengelig på markeder over hele verden

Motorola, Inc. (NYSE: MOT) kunngjorde i dag at den etterlengtede mobilen deres, MOTOKRZR, nå er tilgjengelig for forbrukere i Hong Kong. Mobiltelefonen oppretter helt nye standarder for mobildesign og kommer til å imponere kundene med en unik solid glassforside, alle multimedietjenester, førsteklasses håndverk, presisjonsdetaljer og elegante overflater.

Den nyskapende mobilen er også tilgjengelig i store deler av Kina, inkludert Taiwan. I løpet av de kommende ukene kan millioner av forbrukere forvente å se reklamer fra operatører og kurerer over hele verden som selger MOTOKRZR.

"MOTOKRZR gir uttrykk for Motorolas evne til originalitet og nyskapning.Vi er spente over å kunne tilby en avansert mobil med en rekke stemme- og multimediafunksjoner til forbrukere over hele verden," sa Ron Garriques, administrerende direktør for mobiltelefonforretninger. "MOTOKRZR er den perfekte mobiltelefon for de som setter pris på nyskapende design og en spennende mobilopplevelse."

MOTOKRZR følger i fotsporene til verdenskjente MOTORAZR(TM), og er laget av elegante og robuste materialer. Med en flerdimensjonal, metallisk overflate som gir visuell dybde, utstråler MOTOKRZR en delikat eleganse gjennom magnesium, polert krom og herdet glass. Det solide glasset på forsiden, et teknologisk gjennombrudd og første gang brukt på en mobil i stort volum, resulterer i en skinnende glans som balanserer den myke, fløyelsaktige overflaten på baksiden.

Om Motorola

Motorola er kjent over hele verden for nyskapning og ledelse innen trådløs kommunikasjon og bredbåndskommunikasjon. De ansatte i Motorola er inspirert av vår visjon om sømløs mobilitet, og er opptatt av at du skal kunne koble deg enkelt og sømløst til menneskene, informasjonen og underholdningen som du ønsker og trenger. Vi gjør dette ved å designe og levere "må ha"-produkter, "må gjøre"-opplevelser og kraftige nettverk, sammen med en rekke støttetjenester i tillegg. Motorola er et Fortune 100-selskap med global tilstedevaerelse og innflytelse og solgte for USD 35,3 milliarder i 2005. Du finner mer informasjon om selskapet, menneskene og nyhetene våre på http://www.motorola.com .

MOTOROLA og den stiliserte M-logoen er registrerte varemerker hos det amerikanske patent- og varemerkekontoret. Alle andre produkter eller tjenestenavn eies av sine respektive eiere. Motorola, Inc. 2006. Med enerett.

Webområde: http://www.motorola.com

KILDE Motorola, Inc.