Nå tilgjengelig fra Elfa Distrelec: Weller presenterer ny multifunksjons WXR 3 omarbeidingsstasjon

26 Jan, 2015, 13:17 GMT Fra Elfa Distrelec AS

KOLBOTN, Norge, January 26, 2015 /PRNewswire/ --

Weller har gleden av å ønske et nytt medlem i WX-familien velkommen - WXR 3 omarbeidingsstasjon, og ser fram til et videre suksessfullt samarbeid med Elfa Distrelec.

3-kanals stasjonen med en total utgangseffekt på 600 watt - den høyeste på markedet - gjør WX-familien komplett. WXR 3 omarbeidingsstasjonen samler alle oppgaver relatert til lodding, avlodding og varmluft i en multifunksjonell stasjon og er tilgjengelig omgående fra elektronikkdistributøren Elfa Distrelec.

Alle WX-verktøy kan kobles til WXR 3, inkludert loddebolter, forvarmingsplater, avloddingsverktøy eller loddebad. 2 integrerte pumper gjør systemet uavhengig av separat tilførsel av trykkluft: En høykvalitetspumpe for vakuum og varmluft og en separat vakuumpumpe for oppløftingsverkøy.

Den nye WXR 3 tilfredsstiller Wellers standard for brukervennlighet med bakbelyst grafisk display, navigering og statusdisplay på flere språk, som sørger for rask og enkel konfigurering.

Med WXR3 omarbeidingsstasjon kan du nyte godt av fordeler som kostnadseffektivitet, tidsbesparelse, høy fleksibilitet, mulighet for sporbarhet og ESD-sikkerhet.

For mer informasjon vennligst besøk http://www.elfaelektronikk.no.

- Cross reference: Picture is available at epa european pressphoto agency (http://www.epa.eu )

Bildetekst:

Den nye Weller WXR 3 omarbeidingsstasjonen samler alle oppgaver relatert til lodding i én effektiv, multifunksjonell, energi- og kostnadseffektiv stasjon.

Download-area:

Nøkkelord: distributørsamarbeid, lodding, avlodding, energisparing, energieffektivitet, miljøvern

Lenker:

Elfa Distrelec

Elfa Distrelec er del av Distrelec gruppen, en av de ledende online distributørene for elektronikk, automasjon, måleteknikk samt IT og tilbehør. Via datterfirmaer er foretagendet representert i flere enn 13 land, og leverer raskt og pålitelig til kunder i hele Europa. Firmaets hovedsete er i Nänikon, Sveits. Foretagendet tilhører det børsnoterte sveitsiske Dätwyler konsernet. http://www.distrelec.com

Pressekontakt Distrelec

Distrelec - Branch of Daetwyler Switzerland Inc.
Public Relations - Johanna Walser
Grabenstrasse 6