NearU Search inngår samarbeid med LotteryUSA om trekningsresultater via tekstmeldinger

04 Aug, 2008, 07:00 BST Fra NearU Search

PASADENA, California, August 4 /PRNewswire/ --

- Ledende SMS-selskap gir de nyeste, mest egnede nasjonale lotteriresultater

NearU Search (http://www.nearusearch.com) har underskrevet en avtale med den Ann Arbor-baserte lotteriresultatleverandøren LotteryUSA (http://www.lotteryusa.com) for å tilby den seneste informasjonen til medlemmer via tekstmeldinger. Påmelding hos LottoWatch vil bli tilgjengelig i juni i alle 50 stater.

"Dette er fordelen med mobil praksis. Internett er flott når du har tid til det. Men tiden er så knapp. Folk er på jakt etter måter informasjonen kan komme til dem. Det er der vi kommer inn i bildet," sa Heather Mlodinow, administrerende direktør i NearU Search "Lottery USA-brukere vil kunne melde seg på for å motta tekstmeldinger om vinnernumre på nettstedet til LotteryUSA."

"LotteryUSA ha alltid handlet om å hjelpe brukere til å få tilgang til de siste lotteriresultatene på en enkel måte. NearU Search handler om å gi rask, praktisk trådløs tilgang til en rekke data, noe som gjør selskapet til en perfekt partner for å lansere LotteryUSA på det mobile markedet. Vi er entusiastiske over at NearU Search har klart å levere denne løsningen så raskt," sa LotteryUSAs Fred Weiss.

Heather Mlodinow sa, "De som melder seg på hos LotteryUSA vil motta meldinger om vinnernumre for hver lotteritrekning. Nå vil vi kunne se vinnerne - se etter hun som danser på gaten men hun vifter med mobilen i den ene hånden og lotteribilletten i den andre!"

Om NearU Search

NearU Search er ledende innefor lokale søketjenester og tekstmeldinger. Selskapet bruker grensesprengende søketeknologi for å levere lokale søke- og varselprodukter via shortcode 63278 (NearU). NearU Search' tekstprodukter og -tjenester er laget for å gi umiddelbar livsstilsinformasjon til brukere som vil bruke mer tid på å leve og mindre tid på å lete. De ledende SMS-produktene levert av NearU Search er tilgjengelig for de fleste mobiltelefoner på de fleste større leverandører i USA og gir de beste prestasjonene og driftstid på markedet.

Om LotteryUSA

LotteryUSA.com ble først lansert i 1996. LotteryUSA ble grunnlagt med den ideen av besøkende skal kunne finne de siste og mest egnede lotteriresultatene med bare 1 klikk. I 12 år har LotteryUSA.com fortsatt å gi besøkende de siste resultatene, med bare 1 klikk på hjemmesiden. LotteryUSA.com finnes og vedlikeholdes av http://www.Lottery-Data.com, i Ann Arbor, Michigan, i samarbeid med Abound Media, Inc. i Windsor, Ontario. Lottery-Data.com har levert lotterirapporttjenester og resultater for over 20 land over hele verden siden 1999.

Kontakt:
    Antony Radbod