NearU Search inngår samarbeid med Nakturnal angående VIP-SMS

06 Aug, 2008, 07:00 BST Fra NearU Search

PASADENA, California, August 6 /PRNewswire/ --

- Ledende SMS-selskap leverer VIP-passprogram for underholdningsforetak

NearUSearch (http://www.nearusearch.com), et ledende SMS-selskap, har underskrevet en avtale med det Pittsburgh-baserte underholdningsforetaket Nakturnal (http://www.nakturnal.net) for eksklusivt å kunne tilby selskapets medlemmer og kunder et VIP-passprogram. Gjennom NearUSearch, kan Nakturnals medlemmer velge et VIP Pass - et månedlig medlemskap som gir dem forhåndsvarlser og meldinger om klubbdatoer og VIP-rabatter samme dag.

"Nakturnals tekstkyndige publikum er alltid på farten, på jakt etter banebrytende underholdning. Koblingen mellom SMS og underholdning gir Nakturnal muligheten til å sende begivenheter og klubbrabatter til medlemmene og ingen går glipp av en eneste sjanse. Det er en flott avtale," sa Heather Mlodinow, administrerende direktør i NearU Search. Grunnlegger og eier av Nakturnal, Kellee Maize, sa "Nakturnal er blant annet i bransjen for geriljamarkedsføring. Vi må vaere blant de første på banen og tekstmeldinger via NearUSearch er den raskeste måten for oss å nå ut til våre potensielle kunder for kommende begivenheter." Nakturnals posisjon i et av de hotteste undergrunns underholdningsmarkedene gir dem uovertruffen tilgang til Pittsburghs uavhengige kunst- og musikkscene. "Nakturnals interesse for uavhengig stil og lokalsamfunnet er ekte og det er en stor del av NearU partnerfilosofien," sa Heather Mlodinow. VIP-passprogrammet blir lansert i midten av juni.

Om NearU Search

NearUSearch er ledende innenfor lokale søketjenester og tekstmeldinger. Selskapet bruker grensesprengende søketeknologi for å levere lokale søke- og varselprodukter via shortcode 63278. NearUSearch tekstprodukter og -tjenester er laget for å gi umiddelbar livsstilsinformasjon til brukere som vil bruke mer tid på å leve og mindre tid på å lete. De ledende SMS-produktene levert av NearU Search er tilgjengelig for de fleste mobiltelefoner på de fleste større leverandører i USA og gir de beste prestasjonene og driftstid på markedet.

Om Nakturnal

Nakturnal er et kvinneeid og -drevet firma som fokuserer på å forene kunst og bedrifter for å skape en mer levende musikk- og underholdningsscene. Ved å gi tilgang til banebrytende "undergrunns"-markeder gjennom unike promoteringsmuligheter og tankevekkende begivenheter som inspirerer, beveger og engasjerer folk, vi gir talentfulle kunstnere og musikere en plattform, forener folk med forskjellig bakgrunn i underholdnings- og nettverksøyemed; skaper oppmerksomhet om viktige saker og spørsmål og skaper muligheter for unge utdannede kunstnere i Pittsburgh, noe i likhet med hav man kan finne på større urbane markeder.

Antony Radbod
    +1-917-720-8053