NearU Search kunngjør avtale med Global Conference Partners

30 Jul, 2008, 07:00 BST Fra NearU Search

PASADENA, California, July 30 /PRNewswire/ --

- Første SMS-selskap som tilbyr konferansevarsler via SMS

NearU Search (http://www.nearusearch.com), et ledende SMS-selskap, har undertegnet en avtale med Los Angeles-baserte Global Conference Partners (http://www.globalconferencepartners.com) for eksklusivt å tilby GCP-brukere muligheten til å få gratis konferansesamtalevarsler via SMS til deres telefoner. "NearU Search har laget en løsning for å gi FreeConference.com-brukere en problemfri erfaring som viderefører konferanser til deres mobiltelefoner. Det gjør det komplekse mobile markedet enklere," sa Antony Radbod, markedsdirektør hos NearU Search. "Som FreeConference, er NearU opptatt av å levere en enkel, praktisk og pålitelig plattform for mobilbrukere slik at de direkte kan koble seg til de tjenestene og begivenhetene som er en del av dagliglivet." Denne tjenesten lanserer den unike muligheten til å koble seg rett inn i en konferansesamtale med ett tastetrykk, via et spesielt formatert nummer. "SMS-varsler er de nye post-it for en generasjon som alltid er på farten," sa Mr. Radbod. "Ved å arbeide med NearU og NearUs eksisterende mobile samarbeidsavtaler, er vi i stand til å levere umiddelbare fordeler for våre brukere ved å lansere en mulighet for mobile konferanser om noen få uker," sier Alex Cory, administrerende direktør ved Global Conference Partners. Det er planer om å utvide denne tjenesten til "siste minutt"-varsler for planlagte konferansesamtaler. For øyeblikket formidler FreeConference.Com over 4 millioner konferansesamtaler per måned.

Om NearU Search

NearU Search er et ledende SMS-selskap, grunnlagt i 2007,som bruker grensesprengende teknologi for å fremme lokale søke- og varseltjenester shortcode 63278 (NearU). NearU søkeprodukter og tjenester er laget for å umiddelbart gi livsstilsinformasjon til brukere som heller vil bruke tid på å leve enn å lete. De ledende SMS-produktene som er utviklet av NearU Search er tilgjenglig for mobiltelefoner på alle de store leverandørene i USA.

Om Global Conference Partners

Global Conference Partners har gitt opphavet til telekonferansekonseptet med svaert automatiserte, kvalitets- konferansetjenester for forretninger og organisasjoner som trenger topp prestasjoner til lave eller ingen kostnader. I dag har Global Conference Partners' fullstendig digitale konferanseplattform en halv milliard minutter i måneden, med 99.99 prosent pålitelighet selskap-kvalitet. Global Conference Partners fortsetter å lede an industrien med nyskapende verdifulle audio- og nettkonferansemuligheter som lar brukerne personliggjøre de konferanseegenskapene de har behov for akkurat når de trenger dem. Flaggskiptjenester inkluderer http://www.freeconference.com og http://www.instantconference.com. visit http://www.globalconferencepartners.com.

Kontakt:
    Antony Radbod