Oppdater til mobil multimedia med MOTOROKR E6

05 Des, 2006, 18:11 GMT Fra Motorola, Inc.

HONG KONG, December 5 /PRNewswire/ --

- I Motorolas revolusjonerende nye håndholdte får du både video, spill og produktivitet på én hånd

Motorola, Inc. (NYSE: MOT), som er en ledende aktør innen trådløs kommunikasjon og mobil underholdning og produktivitet, kunngjorde i dag lanseringen av sitt nye flaggskip, den håndholdte MOTOROKR E6. En helt ny måte å tenke musikk og håndholdte på: E6 er elegant design og håndholdt underholdning som også øker produktiviteten og gjør livet lettere - og mer underholdende - for folk på farten.

"Det var ikke alle som klarte å følge med på alle mulighetene som en håndholdt hadde å by på, men med MOTOROKR E6 endrer dette seg fullstendig," sier Michael Tatelman, som er visedirektør og daglige leder i Motorolas avdeling Mobile Devices Business i Nord-Asia. "E6 er laget med tanke på å gi en bedre opplevelse når det gjelder både video, musikk, spill og bilder. Enten du vil fange spesielle øyeblikk med kameraet, lytte til musikk når som helst og hvor som helst, eller spille spill og se filmer, eller sjekke e-post når du er på farten, så vil alt dette vaere såre enkelt med E6.

MOTOROKR E6 er innbegrepet av Motorolas arv, innovasjon og multimedia, og er den perfekte balanse mellom baerbar underholdning og forretningsmessig effektivitet. Dediserte musikktaster, utvidbart minne, filmvisning og filmopptakerfunksjon, pluss det nødvendige forretningsverktøyet - alt dette er bare begynnelsen når det gjelder denne optimale håndholdte underholdningsenheten. Denne nye håndholdte gir deg en overlegen mobil multimedieopplevelse i en smart enhet som lar deg lage, nyte og dele musikk, video, bilder og spill - samtidig som du har full kontroll over arbeidet.

Mobil stil

Med MOTOROKR E6 har Motorola skapt den slankeste og mest elegante håndholdte noensinne. Med en tykkelse på kun 14,5 mm understreker E6s blanke linjer de klassiske trekkene til Motorolas ikoniske håndholdte enheter, som MOTORKRZR og MOTORSLVR. Men til forskjell fra sine forgjengere, er denne håndholdtes stilfulle ytre dekket av hele 2,4" 240 x 320 TFT Touch Window(R)-display - for første gang i en håndholdt - som gjør alle funksjonene tilgjengelig på få sekunder.

Med ekstrafunksjoner som et høyoppløselige 2 megapiksel-kamera, 3,5 mm inngang for stereohodetelefoner, dedisert musikktast og åpning for SD-minnebrikke er MOTOROKR E6 innbegrepet av dagens multimedia.

Mobil multimedia

Med innebygd 2 megapiksel videokamera hever MOTOROKR E6 videofilming opp på et nytt nivå. Med høykvalitets CIF (352 x 288) opptakfunskjon har det aldri vaert enklere å lage filmer. Du kan se dine favorittvideoer med SD-minnebrikken og MPEG-4, H.263, RV-kompatibel Realplayer(R). E6 kan - og det kan ingen andre håndholdte - forvandle seg til et webcam for datamaskinen ved å koble dem sammen med en USB-kabel.

Med den overlegne kvaliteten til MOTOROKR E6s kamera, som kommer med makro view og 8x zoom, kan du fange detaljer som aldri før og lagre utrolig skarpe bilder av spesielle øyeblikk og mennesker. SD-minnebrikken kan også brukes som et fotoalbum som du kan ta med deg når du er på farten og synkronisere det med datamaskinen, og med passende skrivere har du dessuten mulighet for å få direkte utskrifter av fotografier fra minnebrikken.

Mobil underholdning

Ønsker du å leve livet fullt ut? Med MOTOROKR E6 kan du spille mobilt på ordentlig, og la de gamle uhåndterlige og gammeldagse spillerne samle støv! E6 kommer med høyt oppløselig 320 x 240 TFT Touch Window(R)-display og 3,5 mm inngang for stereohodetelefoner som sammen gir optimal spillopplevelser, når som helst og hvor som helst. E6 gjør det mulig å ta dataspillene med seg, siden den lett kan kobles til MOTOGames, vårt virtuelle hypermarked for kinas spillere, via Internett (http://www.motogames.com.cn), eller WAP (http://wap.motogames.com.cn) for slik å koble deg opp til populaere spill på nettet.

Og når du ønsker å lytte til musikk vil MOTOROKR E6 spille musikken som om den var ditt livs filmmusikk. Velg en låt uten å bry deg om formater - E6 støtter MP3, AAC, AAC+, WMA, RA, WAV, MIDI, AMR-NB og AMR-WB - og nyt den gjennom dine egne hodetelefoner, som til og med kan vaere trådløse Bluetooth stereohodetelefoner! Takket vaere åpningen for minnebrikke kan du ta med deg hundrevis av låter på E6 og synkronisere dem sømløst med datamaskin via USB eller minnebrikken.

Hvis du har lyst til å høre noe nytt, kan du gjøre dette med MOTOROKR E6s innebygde FM-radio. Eller bedre: Klikk deg inn på www.motomusic.com.cn, hvor du kan finne, kjøpe, laste ned, nyte og dele den nyeste musikken, inkludert eksklusive låter fra Linkin Park og alle dine favorittartister.

Mobil produktivtet

Selv når det er nødvendig å parkere underholdningen fordi virkelighetens krav presser seg på, vil MOTOROKR E6 skifte sømløst gir for å møte dine behov. Som du kan forvente fra lederne i det kinesisk marked for håndholdte, kommer E6 med Motorolas prisbelønte visitkortleser-programvare, som gjøre det enkelt å opprette og dele kontaktdata.

MOTOROKR E6s håndskriftsgjenkjennelsesprogramvare er raskeste måte å skrive inn tekst for kinesisk brukere og kan brukes med alle E6s produktivitetsverktøy. Sjekk din innboks mens du er på farten med E6s internettprogram eller hold orden på tid og avtaler med den kraftige kalenderen og oppgavelisten, som så kan synkroniseres med datamaskinen eller kollegaer via Motorola Phone Tools(R).

Hovedfunksjoner
    -- 2.0 megapiksel kamera med 8x digital zoom
    -- CIF og QVGA videofilming i opp til fem timer; fullskjerms avspilling
    -- Integrert MP3-spiller med dedisert musikktast og innebygd FM-radio
    -- Håndholdtfunksjoner som visittkortleser, POP3 e-post, dokumentleser
       som kan lese PDF, Word, Excel, PPT osv.
    -- Oppkobling inkluderer integrert stereo Bluetooth(R) trådløs teknologi,
       HTML nettleser, høyhastighets USB 2.0 EMU, 3,5 mm stereoinngang
    -- Åpning for SD-minnebrikke, støtter SD-minnebrikker opp til 2 GB, 8 MB
       dynamisk brukerminne

"Den største fordelen med MOTOROKR E6s er designen og den enestående blandingen av livsstilsrelaterte funksjoner," sier Tatelman avslutningsvis. "Ingen annen mobil enhet tilbyr så mange funksjoner som hjelper forbrukeren med å få kontroll over alle livets aspekter, med overlegen media, spill og produktivitet, alt i et slankt, lett og elegant design."

MOTOROKR E6 er i salg over hele kina hos autoriserte forhandlere.

Godkjente medlemmer av media som ønsker ekstra produktinformasjon og høyoppløselige bilder kan gå til http://www.motorola.com/motoinfo.

Forbrukere som søker mer produktinformasjon og informasjon om hvor de kan kjøpe produktet, kan gå til http://direct.motorola.com/hellomoto/motorokre6.

Om Motorola

Motorola er kjent over hele verden for sine innovative og ledende produkter innen trådløs og bredbåndbasert teknologi. Motorolas visjon om sømløs mobilitet ligger til grunn for våre medarbeideres arbeide med å få kunden tilkoblet på en måte som er enkel, sømløs og stabil, og som setter kunden i kontakt med mennesker, informasjon og underholdning. Dette gjør vi ved å utforme og tilby "must have"-produkter, "must do"-oppelvelser og et kraftig nettverk - alt sammen med full supportservice. Motorola er et Fortune 100 konsern med globale tilstedevaerelse. I 2005 var omsetningen på 35,3 milliarder USD. For mer informasjon om konsernet, våre medarbeidere og våre innovasjoner, besøk vennligst www.motorola.com.

Nettside: http://www.motorola.com

KILDE Motorola, Inc.