Se Barcelona og Real Madrid live på Expekt.com

26 Aug, 2009, 16:33 BST Fra Expekt.com

GZIRA, Malta, August 26 /PRNewswire/ -- Spillselskapet Expekt.com skal sende La Liga 2009/10 direkte via live stream. De starter med de største og beste, nemlig Barcelona og Real Madrid.

- Expekt.com har nå markedets beste live streaming tilbud med store sportsbegivenheter som La Liga, Serie A, Europa League, VM-kvalifiseringskamper, Carling Cup, engelsk Championship og mange av de beste ATP-turneringene, inkludert Grand Slams som Wimbledon og Australian Open, sier Per Widerström, CEO i Expekt.com.

- Med denne pakken er vi markedsledende på live streaming i bransjen og våre kunder vil kunne nyte godt av flere direktesendte kamper hver eneste dag, fortsetter Widerström.

Denne helgen streamer Expekt.com topplagene i La Liga når Real Madrid møter Deportivo La Coruna, Barcelona tar i mot Sporting Gijon på Nou Camp og Valencia spiller mot Sevilla.

- Det er gratis - det eneste du trenger for å se live stream er en konto på Expekt.com.

La Liga runde 1 på Expekt.com:

Lørdag 20.00 CET: Real Madrid - Deportivo
    Søndag 22.00 CET: Valencia - Sevilla
    Mandag 22.00 CET: Barcelona - Sporting Gijon

Her ser du de største sportsbegivenhetene som streames live på
    Expekt.com:

Fotball

VM-kvalifiseringskamper
    Spansk La Liga
    Italiensk Serie A
    Italiensk Cup
    Dansk SAS-liga
    Finsk Veikkausliiga
    Engelsk Championship, L1 & L2
    Engelsk Carling Cup
    Portugisisk Liga Sagras

Tennis

Grand Slams (Wimbledon & Australian Open)
    ATP Masters
    ATP 500 Series
    ATP
    Davis & Federation Cup

Om Expekt.com

-------------------------------------------------------------------------

Expekt.com ble grunnlagt i 1999 og er en av Europas ledende spillselskaper som tilbyr sportsspill, poker, kasino, bingo og games til over 1.5 millioner registrerte kunder gjennom nettsiden som er tilgjengelig på 23 språk. Expekt.com er eid av Mangas Gaming Malta Limited som er et selskap underlagt Maltas lover og regler og har spillelisens i Malta og Kahnawake.

For mer informasjon, vennligst kontakt Pressekontakt & PR Manager Dan Vikman: Mobil +356-9911-2020. E-post: dan.vikman@expekt.com

KILDE Expekt.com