Skanem drar med seg mange prestisjetunge priser fra FINAT 2013

01 Aug, 2013, 08:00 BST Fra Skanem AS

STAVANGER, Norge, August 1, 2013 /PRNewswire/ --

Skanem har vunnet totalt 3 priser og mottatt 12 anbefalinger i den 33. Label Awards konkurransen som ble holdt under FINAT 2013.  FINAT sin årlige kongress ble holdt andre uke i juni i München.  52 selskaper fra 29 land leverte inn totalt 245 bidrag.  En uavhengig internasjonal jury vurderte bidragene.

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130801/630852 )

Under FINAT konferansen fikk Skanem Scandinavia også overrakt «the Honourable Mention Award for Excellence in Technical Achievement in Printing».  Denne ble tildelt Skanem Scandinavia under konferansen i fjor.  Eier og konsernsjef Ole Rugland gratulerte Skanem Scandinavia og Skanem Poznan for prisene vunnet under FINAT 2013.  Videre sa han: «Jeg vil også gratulere Skanem Liverpool og Skanem Willich for nominasjoner i mange kategorier.  Jeg er stolt over at vi har gjort det bra i årets kåring.  Dette viser at Skanem utvikler seg i riktig retning med sterkere fokus på kundebehov og teknisk standard»

Detaljene fra årets kåring og kategorier ser som følger:

World Label Awards:

• Skanem Skurup, Scandinavia for "Giva Grass GTI" (Honourable Mention Award for Excellence in Technical Achievement in Printing, 2012)

FINAT Category Award:

• Skanem Skurup, Scandinavia for Giva Grass GTI (Kategori: Honourable Mention Award for Excellence in Technical Achievement in Printing, 2012)
  • Skanem Poznan, Eastern Europe for "Buwi" (Kategori: Marketing/End-uses - Household)
  • Skanem Poznan, Eastern Europe for "Eveline BB" (Kategori: Printing Processes - Non-adhesive labels/tags)

Kontakt: Chanda Bhardwaj, chanda.bhardwaj@skanem.com

KILDE Skanem AS