Skriv ut og gi bort gode minner direkte fra din smarttelefon, og det på under ett minutt

26 Mai, 2014, 15:58 BST Fra Polagram

PARIS, May 26, 2014 /PRNewswire/ --

Velg den perfekte gave, fra plakater av topp kvalitet til vintage polaroider, og få dem levert hvor du vil i Europa. Polagram er en gratis app for iPhone og Android.

Polagram er en foto-app som er enkel å bruke. Med Polagram kan du skrive ut bilder med et enkelt tasteklikk, og få dem levert hvor du vil i Europa! Ønsker du å gi venner en overraskelse, sende et bilde av din nyfødte, eller gi en spesiell oppmerksomhet i forbindelse med en bursdag eller et bryllup? Da er Polagram tingen for deg.

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140526/689344 )

Polagram er den første foto-app som kan tilby glossy plakater (50x70).

Med fire og en halv stjerne på Apple Store kan Polagram tilby høykvalitetsbilder i forskjellige format. Velg ut dine bilder, og velg ditt format: stilig plakat, vintage polaroid, iPhone-deksel... og mye mer. Bildene leveres hvor du måtte ønske det, i en lekker rosa gavekonvolutt. Du kan også velge ut bilder fra dine venners Facebook eller Instagram-sider.

Overrask dine venner og familie med forskjellige format:

• Plakat på 35 bilder (50x70), € 19.90

• Bilder,  € 0.39 per stk.:
    • Klassiske (10x10)
    • Polaroid-stil
    • Vanlig (10x13)
    • Store  (20x20) eller (20x27)
  • iPhone-deksel (matt finish, bilde på siden), € 24.90

Kvaliteten er vår største prioritet

Polagram benytter seg kun av de aller beste materialer. Alle bildene fremstilles i et profesjonelt fotolaboratorium med Fujifilm-fotopapir av beste kvalitet.

Polagram har blitt belønnet for kvaliteten på sine tjenester med en gjennomsnittlig bedømmelse på over 4,5/5:

• Over 700 bedømmelser med 4,5 stjerner på Apple Store.
  • Over 500 bedømmelser med 4,5 stjerner på Google Play.

Polagram finner du i Apple Store:

og Google Play:

OM POLAGRAM

Polagram, som ble grunnlagt i 2012, er en innovativ fotobedrift, som ble grunnlagt av tre ivrige fotografer. Polagram blander smartphone-verdenen med den tradisjonelle fotoindustrien for en morsom og enkel fotoopplevelse. Polagram er alltid fokusert på produkter av toppkvalitet, og er representert i 40 land i Europa og i resten av verden.

KILDE Polagram