Telecom Italia sertifiserer innovaphones IP-telefoniløsninger

12 Okt, 2006, 10:00 BST Fra innovaphone AG

SINDELFINGEN, Tyskland og VERONA, Italia, October 12 /PRNewswire/ --

- Nye perspektiver for innovaphone i Italia

innovaphone AG med hovedkontor i Sindelfingen i Sør-Tyskland (www.innovaphone.com), er en av de ledende produsentene innen IP- telefoni. Telecom Italia sertifiserte nylige hele innovaphones produktutvalg og er nå er tatt med i Telecom Italias prisliste.

innovaphones sjef i Italia, Klaus Wallnöfer, regner Telcom Italias innlemmelse av innovaphones produkter i Telecom Italias portefølje som et avgjørende skritt i utviklingen av det italienske markedet. "De enkelte spesifikasjoner som gjelder det italienske markedet, ble tatt i betraktning ved produktutviklingen og våre anordninger er utstyrt med spesielle funksjoner som er påkrevd her. Våre erfaringer i Italia de siste årene med markedsutviklingen, har bekreftet avgjørelsen vi tok i begynnelsen om å konsentrere oss om IP-telefoni. Fra et teknisk synspunkt, har innovaphone en ledende IP-løsningen, noe som Telcom Italias avgjørelse beviser."

Som en av innovaphones fire distributører i Italia, har VConnect vaert med innovaphone gjennom de forskjellige sertifiseringstrinnene i forbindelse med Telecom Italia. VConnect er nå eneleverandør av innovaphones IT-telefoniløsninger til Telecom Italia. Den italienske distributøren regner også med mange muligheter for et naert samarbeid med IP-spesialister fra Sindelfingen i Sør- Tyskland. Francesco Janniello, administrerende direktør hos VConnect i Milan sier, "Vi innså omgående hvor viktige innovaphone-produktene var. Fra et teknisk synspunkt er de avgjort bedre enn andre produsenter som finnes på dagens marked. Det finnes forskjellige grunner til at vi er overbevist om innovaphones løsninger, inkludert at de alltid er i samsvar med SIP- og H.323/H.450-standarder. Dette garanterer fleksibilitet og uproblematisk integrering av IP-telefoniprodukter i dagens VoIP-miljøer."

Francesco Janniello forsetter med å snakke om deres selskap, "Vconnect er et ungt og dynamisk selskap som kan se tilbake på 20 år med erfaring innen telekommunikasjon. Vi er stolt over at innovaphone har betrodd oss med enesalg av sine produkter til Telecom Italia."

Nye markeder og nye muligheter åpnes for begge selskapene med at Telcom Italia innlemmer innovaphones produkter i sin portefølje. Begge lederne sier seg enige i at "dette selvsagt er en utfordring som krever tett samarbeid som vi er glade for å fortsette med. Vi har det vi trenger".

innovaphone AG
    Dagmar Geer (Vorstand Marketing & PR)
    Dr. Petra Wanner-Meyer (Leitung PR)
    Böblinger Strasse 76