U.S. Postal Service benytter MessageWay(R)

08 Nov, 2005, 15:03 GMT Fra MessageWay Solutions, Inc

LIVONIA, Michigan, November 8 /PRNewswire/ --

- MessageWay leverer høyvolum EDI-løsning til USPS

MessageWay Solutions, Inc. i Livonia, Michigan, en ledende tilbyder av B2B e-handelsløsninger, kunngjorde i dag at deres viktigste B2B-produkt - MessageWay - er valgt av U.S. Postal Service for å styrke deres e-handelsplattform.

USPS har benyttet MessageWay til å styre behandlingen av innenlands og utenlandsk trafikk av EDI-meldinger. Løsningen består av en kombinasjon av styrt filoverføring og omfattende dataoversettelser med full synlighet og kontroll over hele filflyttingsprosessen.

Ifølge nestleder for utvikling i MessageWay Solutions, Bob Cheal, er MessageWay utviklet med tanke på de forhold man finner hos USPS. "Kravet om å kunne konsolidere løsninger for dataflytting gjelder for alle våre kunder. MessageWay er en enkelt løsning som gir utvidet kunderettet teknologi og er en omfattende servicekanal som kan informasjonsstrømmen innenfor virksomheten."

Greg Fauber, som er leder for MessageWay Solutions, supplerer: "Med MessageWay unngår kundene å forholde seg til flerfoldige B2B-løsninger og stafettlignende tilstander mellom forskjellige plattformer, som alle flytter på data. En enkelt løsning er ikke bare kostnadseffektiv, men eliminerer også risikoen for tap av viktig handelsinformasjon som tilhører våre kunder."

MessageWay Solutions, Inc. gjør det mulig for 2000 virksomheter, APS-er og VAN-utbydere å implementering sikre sømløse handelsforbindelser mellom deres handelspartnere og interne applikasjoner. Virksomhetens løsninger for styrt filoverføring - MessageWay - gir kunder mulighet for å vaere på forkant av utviklingen i et turbulent og skiftende marked. MessageWay Solutions har gitt omfattende elektroniske handelsløsninger til globale kunder siden starten i 1987. Besøk www.messageway.com for mer informasjon om virksomheten.

MessageWay er et registrert varemerke tilhørende MessageWay Solutions, Inc. i USA og andre land.

Nettside: http://www.messageway.com

KILDE MessageWay Solutions, Inc