Vivanta by Taj - Tajs nye hotellvaremerke setter sin signatur på spahotell i Bekal, Kerala

12 Mar, 2012, 07:00 GMT Fra Vivanta by Taj - Hotels & Resorts

BEKAL, India, March 12, 2012 /PRNewswire/ --

Åpner dørene til en uberørt destinasjon.

Taj Hotels Resorts and Palaces kunngjorde i dag et nytt tilskudd til Vivanta by Taj-porteføljen med åpningen av det nye spaanlegget i Bekal i Nord-Kerala: Vivanta by Taj.

For å se multimediapressemeldingen, vennligst klikk her:

Vivanta by Taj - Bekal vil tilby den enestående Vivanta-gjestfriheten. Avslappende, uformell luksus, med stil og vitalitet.Bekal er et pittoresk og sjarmerende reisemål som bare venter på å bli oppdaget. Dette vidstrakte feriestedet på 100 mål ligger i Kasargod-distriktet i Nord-Kerala. Hotellet befinner seg midt i et bølgende naturområde, ved bredden av elven Kappil, med lett tilgang til stranden. Den arkitektoniske stilen til Vivanta by Taj - Bekal er inspirert av kettuvallam-husbåtene som er typiske for dette området.

Hotellet huser et Jiva Grande Spa, fordelt på mer enn 50 000 kvadratmeter. Jiva Spa-menyen på Vivanta Bekal byr på temaopplevelser, Ayurveda- programmer, indiske behandlinger, indisk aromaterapi, skrubber og innpakninger og skjønnhetspleie med røtter i de rike og gamle indiske velværetradisjonene.

De romantiske spisestedene inkluderer Latitude, som er åpen hele dagen, og Ivory, en majestetisk, kuppelformet bar på en øy, omringet av en fortryllende hage med en vannfylt vollgrav. Man kan også spise ved bassenggrillen eller innta intime, private måltider i lysthus ved Kappils bredder..

Også på dette feriestedet ved stranden innfrir Vivanta løftet om uventede overraskelser og sjarmerende "Vivanta tema"-opplevelser, og tilbyr helt spesielle opplevelser som gir minner for livet.

Om Vivanta by Taj

Vivanta by Taj er et 5-stjerners hotellvaremerke i øverste kvalitetssegment og er  del av Taj Hotels Resorts & Palaces.

For tiden finnes det 24 Vivanta by Taj-hoteller og -feriesteder i India og Det indiske hav. De ligger både i storbyer og på populære  feriereisemål som Goa, Kerala, Rajastan, Sri Lanka og Maldivene.

Vivanta by Taj gir begrepet "kul luksus" en helt ny, fantasirik, livlig og elegant betydning. Med et kreativt kjøkken, høy energi, unike temaer, smart bruk av teknologi og opplevelser som både skal være engasjerende, forfriskende og avslappende, appellerer Vivanta by Taj til kosmopolitiske verdensreisende som også er opptatt av sanseopplevelser..

Hold kontakten med Vivanta by Taj Hotels & Resorts.

Følg oss på Twitter: http://twitter.com/vivantabytaj

Facebook: http://www.facebook.com/vivantabytaj

Om Taj Hotels Resorts and Palaces

Taj Hotels Resorts and Palaces ble etablert i 1901, og er en av Asias største og fineste hotellkjeder. Gruppen består av 96 hoteller på 55 steder over hele India, og ytterligere 16 internasjonale hoteller på steder som Maldivene, Malaysia, Australia, Storbritannia, USA, Bhutan, Sri Lanka, Afrika og Midtøsten.

Fra verdenskjente landemerker til moderne forretningshoteller, idylliske steder ved stranden til autentiske praktfulle palasser: Alle Taj-hoteller tilbyr en enestående kombinasjon varm indisk gjestfrihet, service i verdensklasse og moderne luksus.

I over hundre år har gruppens flaggskip, Taj Mahal Palace i Mumbai, satt standarden for det gode liv, med utsøkt eleganse, oppfinnsomhet og varme.

Taj Hotels Resorts and Palaces er del av Tata Group, Indias fremste industrikonglomerat.

Kontakt: sushil.megharaj@edelman.com / +91-22-43530205

Video: http://www.multivu.com/mnr/53780-vivantabytaj