SSH Communications Security ja Jolla luovat kyberturvallisen puhelimen

09 maalis, 2015, 18:50 GMT Kohteesta SSH Communications Security

-- SSH laajentaa keskustelua Kansallisissa Kybertalkoissa 10.3.2015

HELSINKI, 9 maaliskuuta, 2015 /PRNewswire/ -- SSH Communications Security ja Jolla julkistivat viime viikolla Barcelonan Mobile World Congressissa kehittävänsä turvallisen puhelinalustan valtioiden, yritysten ja yksityishenkilöiden käyttöön. Maailmanlaajuista huomiota herättäneen yhteystyöjulkistuksen tavoitteena on luoda mobiliiviestinnän yksityisyyttä parantava ratkaisu.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140821/138334

Yhteistyö perustuu SSH Communications Securityn salaus- ja avaintenhallintaratkaisujen sekä kovennetun Sailfish käyttöjärjestelmän yhdistelmään. Lopputuloksena on riippumaton Eurooppalainen turvapuhelinvaihtoehto Android-pohjaisille järjestelmille.

–Potentiaalisia asiakkaita ovat erityisesti valtiot ja yritykset, jotka vaativat riippumattoman, tietoturvallisen mobiilijärjestelmän. Tähtäimessä on ratkaisu, joka on kilpailukykyinen myös hintatietoisilla kuluttajamarkkinoilla, sanoo Mika Lauhde, SSH Communications Security, Vice President Government Relations.

SSH Communications Security Kansallisissa Kybertalkoissa 2015
SSH Communications Security esiintyy TIVIn Kansallisissa Kybertalkoissa Pörssitalossa 10. maaliskuuta. SSH:n kyberturvallisuusasiantuntija ja Euroopan verkko- ja tietoturvaviraston jäsen Mika Lauhde esittelee puheessaan "Kansallisen tiedon suojaaminen – vahvuutena salaus" kello 15.40. muun muassa Jollan ja SSH:n turvapuhelinyhteistyötä.

SSH Communications Security
SSH-protokollan keksijänä meillä on 20-vuotinen historia markkinoiden suunnannäyttäjänä. Kehitämme edistyneitä tietoturvaratkaisuja, jotka mahdollistavat salattujen tietoliikenneverkkojen luomisen, valvonnan ja hallinnoinnin. Yli 3000 kansainvälistä asiakastamme luottavat ratkaisuihimme täyttääkseen vaativimmatkin tietoturvavaatimukset ja standardit, parantaakseen ja ylläpitääkseen tietoturvaansa sekä säästääkseen operatiivissa kustannuksissaan. Toimimme Yhdysvalloissa, Euroopassa sekä Aasian ja Tyynenmeren alueella. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingissä. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com

Yhteystiedot:
Max Nyman