TUOTTEET JA PALVELUT

PR Newswire tarjoaa kaikenlaisiin projekteihin ja budjetteihin sopivia palveluita ja ratkaisuja kaikenkokoisille yrityksille.

Haluatko viestiä nopeasti, tehokkaasti ja kohdennetusti? PR Newswiren sähkejakelu on tähän paras vaihtoehto. Palvelu on erittäin joustava ja sen avulla lähetät lehdistötiedotteesi yhteen suurimmista maailmanlaajuisista jakeluverkostoista, johon kuuluu toimittajia, uutistoimistoja ja muita sisältökumppaneita. Palvelumme sisältää myös käännöspalvelun ja huolehdimme myös siitä, että paikalliset toimitustiimimme katsovat, että julkaisusi täyttää kaikki vaadittavat laatukriteerit.

Hyvä tavoittavuus

Saat kauttamme mahdollisimman kattavan tavoittavuuden viestillesi. Neuvomme sinua mielellämme siinä, keille toimittajille, arvostetuille tiedotusvälineille ja jakeluverkostoille viesti kannattaa lähettää juuri PRNewswiren kautta.

• Tavoita kohderyhmäsi maailmanlaajuisesti, katamme yli 170 maata
  • PR Newswire for Journalist uutishuoneella on yli 39 000 käyttäjää kuukausitasolla
  • Jakeluverkostossamme on yli 10 000 kumppanisivustoa eri toimialoilta

Maailmanlaajuinen kattavuus paikallisella tarkkuudella

Toimittajat ja bloggaavat ovat arvottaneet meidät luotettavimmaksi lehdistötiedotteiden lähteeksi. Alueelliset mediasuhdetiimimme tukevat sinua asiantuntemuksellaan, neuvoen sinua onnistuneessa jakelussa, sisällössä ja alueellisissa mediakentässä.

• Autamme sinua räätälöimään wire-lähetyksesti markkinoiden ja alueellisen yleisön tarpeiden mukaan
  • Tavoitat kohderyhmäsi ja kohdemarkkinasi paremmin käyttämällä paikallista kieltä. Toimituskumppanimme kääntävät viestisi yli 40 kielelle
  • PR Newswire on kansainvälisesti tunnettu ja uskottava tietolähde toimittajien keskuudessa.

Toimialakohtaisia wire-jakeluita

Räätälöidyt wiret mahdollistavat tiedotejakelun valitsemallesi toimialalle. Näin varmistat, että viestisi tavoittaa juuri oikean kohderyhmän. PR Newswire takaa, että sisältö jaellaan valtakunnalliseen-, alueelliseen- ja ammattimediaan oman jakeluverkostonsa ja strategisten kumppanuuksiensa kautta.

• Lähetä johtaville uutistoimistoille maailmanlaajuisesti sekä valtakunnalliseen-, alueelliseen- ja ammattimediaan, mukaan lukien päivä- ja taloussanomalehdet, aikakauslehdet, verkkolehdet sekä radio- ja televisioasemat.
  • Julkaise juttusi yksinoikeudella PR Newswire for Journalists -uutishuoneessamme, jossa on yli 39 000 aktiivista toimittajaa.

Cision Communications Cloud™

Cision Communications Cloud™ on kattava ja helppokäyttöinen alusta, jolla voit helposti luoda kampanjoita ja tavoittaa relevantteja toimittajia ja vaikuttajia.

Aloita kampanjan tänään

Ota yhteyttä selvittää miten PR Newswiren ratkaisut auttavat saavuttamaan strategisia tavoitteit