Yukos Oil Company Kennisgeving van distributie

11 Nov, 2015, 22:00 GMT Van Stichting Administratiekantoor Financial Performance Holdings

AMSTERDAM, 11 november 2015 /PRNewswire/ -- De volgende verklaring wordt afgegeven door Stichting Administratiekantoor Financial Performance Holdings met betrekking tot het Claimbeheer van Yukos.

AAN: ALLE PERSONEN DIE EFFECTEN VAN YUKOS OIL COMPANY 'YUKOS' GEKOCHT, VERWORVEN OF AANGEHOUDEN HEBBEN TUSSEN 2 JULI 2003 EN 28 NOVEMBER 2007

LEES DEZE KENNISGEVING ZORGVULDIG EN IN ZIJN GEHEEL.
U KUNT IN AANMERKING KOMEN VOOR SCHADEVERGOEDING
.

U WORDT HIERBIJ GEÏNFORMEERD dat indien u tussen 2 juli 2003 tot en met 28 november 2007 Gewone Yukos aandelen of ADR's van Yukos gekocht, verworven of aangehouden hebt, u in aanmerking kunt komen voor een distributie uit de activa van Yukos. Een gedetailleerde kennisgeving met claimformulier zal per post worden verstuurd naar aandeelhouders van Yukos die daar mogelijk voor in aanmerking komen, en wordt gepubliceerd op de website van het claimbeheer, www.yukosclaims.com. Bezoek deze website voor actuele informatie.

Indien u vragen hebt over het Claimbeheer van Yukos, kunt u als volgt contact opnemen met de Distributieagent:

Yukos Claims Administration
c/o GCG
P.O. Box 9601
Dublin, OH 43017-4901
VS
info@yukosclaims.com
www.yukosclaims.com

In de Verenigde Staten kunt u gratis bellen met (888) 846-6410. Een volledige lijst met telefoonnummers wordt hieronder weergegeven.

LAND

GRATIS TELEFOONNUMMERS

TELEFOONNUMMERS TEGEN BETALING

Frankrijk

Duitsland

Rusland

Zweden

020 0120641

Zwitserland

Verenigd Koninkrijk

Verenigde Staten

(888) 846-6410

(210) 529-7539

Om in aanmerking te komen voor deelname aan de distributie als u een voormalig aandeelhouder van Yukos bent, moet uw Claimformulier in het bezit zijn van de Distributieagent binnen 180 dagen nadat het Claimformulier per post naar u is verstuurd.

Indien u vragen hebt over het Claimbeheer van Yukos, kunt u contact opnemen met de Distributieagent, zoals hierboven is aangegeven.

U WORDT VERZOCHT GEEN CONTACT OP TE NEMEN MET YUKOS OVER DEZE KENNISGEVING. AL UW VRAGEN OVER DEZE KENNISGEVING EN OF U IN AANMERKING KOMT VOOR EEN DISTRIBUTIE MOET U RICHTEN AAN DE DISTRIBUTIEAGENT OP BOVENSTAAND CONTACTADRES.

d.d.: 11 november 2015

BRON Stichting Administratiekantoor Financial Performance Holdings