PRODUCTEN & DIENSTEN

PR Newswire levert diensten en oplossingen voor bedrijven, projecten en budgetten van alle maten

PR- en communicatieprofessionals over de hele wereld staan onder groeiende druk om aan te tonen hoe campagnes hun doel bereiken. Met PR Newswire’s aanbod aan deskundige oplossingen kunnen wij u helpen dat inzicht te verkrijgen, uw boodschap over te brengen, de impact ervan te meten en uw voorsprong op de concurrentie te behouden.

Distributie

Vergroot de media-opname en de zichtbaarheid voor zoekmachines door goed gebruik van het grootste en meest vertrouwde mediadistributienetwerk ter wereld.

Multimedia

Val op met uw verhaal en versterk de relatie met uw publiek door het promoten van multimedia content - video's, foto's, infographics en geluidsfragmenten. Onze multimedia nieuwsberichten zijn SEO-vriendelijk, merk microsites waarop uw informatie wordt gehost, en kunnen worden verspreid via ons wereldwijde netwerk.

Cision Communications Cloud™

Door de kunst van het communiceren en de wetenschap van data te combineren, biedt de Cision Communications Cloud™ een geavanceerd, eenvoudig te gebruiken platform waarmee communicators de relevante media-influencers kunnen bereiken en boeiende campagnes, die het gedrag van klanten beïnvloeden, kunnen creëren. De veelzijdige monitoring en analytics bieden merken het vereiste inzicht waarmee zij hun communicatieprogramma aan strategische bedrijfsdoelstellingen kunnen verbinden.

Monitoring

Monitor wat er over uw merk, concurrenten en branche wordt gezegd op een reeks online, sociale, gedrukte en omroepkanalen, met tools en maatstaven om het momentum te meten en relevante media-inlichtingen te ontdekken..

Begin uw campagne vandaag

Neem contact met ons op om uit te vinden hoe PR Newswire's oplossingen kunnen u helpen uw strategische doelen te bereiken.