PRODUKTER OCH TJÄNSTER

Med PR Newswire från Cision skickar du dina pressmeddelanden snabbt och effektivt till det överlägset mest omfattande globala distributionsnätverken i PR-branschen

Vill du kommunicera snabbt, effektivt och målinriktat? Med PR Newswire maximerar ni era chanser till förtjänat innehåll genom att distribuera er nyhet till olika typer av kanaler; nyhetsbyråer, websiter, journalister via PR Newswire for Journalists (PRNJ), e-post, sociala- och mobila medier, nyhetsdatabaser och medlemstjänster. Dessutom kan du dra nytta av tjänster som översättning och kvalitetskontroll av ditt pressmeddelande av våra lokala redaktioner.

Bäst i branschen på att ge synlighet och trovärdighet till dina nyheter

Dra nytta av den enorma räckvidd som vi kan ge dig. Vi ger dig gärna råd om vilka journalister och fackmedier, distributörer, distributionsnätverk etc. vi skickar ditt utskick till med PR Newswire.

• Nå dina målgrupper över hela världen, i mer än 170 länder.
  • Mer än 39 000 aktiva användare i det exklusiva nyhetsrummet "PR Newswire for Journalists" varje månad.
  • Vårt distributionsnätverk omfattar mer än 10 000 partnerwebbplatser från olika sektorer..
Klicka här för mer information

Global räckvidd med lokal precision

Bland journalister och bloggare är vi rankade som den mest tillförlitliga källan för pressutkick. Våra regionala team hjälper dig med sin expertis och ger dig råd om distribution, innehåll och regionala medielandskap.

• Genom att skicka en release via en Wire kan du på ett enkelt sätt distribuera ert innehåll till andra marknader bortom Sverige.
  • Med möjligheten att skicka på lokala språk når ni ut bättre och kan rikta utskicket mot ett specifikt land som ni vill öka er synlighet i.
  • Stärk ditt varumärkes trovärdighet - Bland journalister och bloggare är vi rankade som den mest tillförlitliga källan för pressutkick.

Branschspecifik segmentering med olika Wires

Wires möjliggör kommunikation mot olika branscher för att se till att ditt utskick engagerar rätt målgrupp på deras villkor i rätt sammanhang. Nå ut till nätverk av branschorganisationer och mediehus i både traditionella och nya medier inom respektive bransch som själva har valt att opt:a in.

• Vi distrubierar till ledande nyhetsbyråer över hela världen samt till nationella, regionala och fackmässiga medier, inklusive dagstidningar och affärstidningar, tidskrifter, online, radio- och TV-stationer.
  • Presentera din artikel i vårt exklusiva PR Newswire for Journalists nyhetsrum med mer än 39.000 aktiva journalister.

Cision Communications Cloud™

Cision Communications Cloud™ är en omfattande och lättanvänd plattform där du enkelt kan skapa kampanjer och nå relevanta journalister och influencers.

Starta din kampanj idag

Kontakta oss för att ta reda på hur PR Newswire lösningar kan hjälpa dig att nå dina strategiska mål.