Solutions overview hero

TUOTTEET JA PALVELUT

PR Newswire tarjoaa kaikenlaisiin projekteihin ja budjetteihin sopivia palveluita ja ratkaisuja kaikenkokoisille yrityksille

Markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisiin eri puolilla maailmaa kohdistuu yhä enemmän paineita osoittaa viestintäkampanjoiden onnistuminen. PR Newswiren asiantuntijaratkaisujen avulla voit hankkia tarvittavat tiedot, viestiä tehokkaasti ja mitata viestinnän vaikutusta – ja pysyä siten kilpailun kärjessä.

Jakelu

Voit lisätä näkyvyyttä mediassa ja hakukoneissa hyödyntämällä maailman suurinta ja luotetuinta median jakeluverkostoa, johon kuuluu uutistoimistoja, ammattijärjestöjä, verkkosivustoja ja sosiaalisen median kanavia. Olipa kampanjasi millainen tahansa, takaamme välittävämme sisältösi kansallisiin, paikallisiin ja alan medioihin.

Multimedia

Voit erottua joukosta ja luoda entistä tiiviimpää suhdetta kohdeyleisöösi julkaisemalla multimediasisältöä - videoita, valokuvia, infografiikkaa ja äänileikkeitä. Multimedia-lehdistötiedotteemme ovat hakukoneoptimoituja brändättyjä mikrosivustoja, joissa sisältöäsi isännöidään ja joista sitä voidaan jakaa globaalin verkostomme kautta.

Cision Communications Cloud™

Viestintätaidot ja tietojen käsittelyn yhdistävä Cision Communications Cloud™ on edistyksellinen ja helppokäyttöinen ympäristö mediavaikuttajien tavoittamiseen ja tehokkaiden, asiakaskäyttäytymiseen vaikuttavien viestintäkampanjoiden luontiin. Monipuolisten seuranta- ja analysointityökalujen avulla brändit saavat tarvitsemansa tiedot viestintäkampanjoiden toteuttamiseksi strategisten liiketoimintatavoitteiden mukaan.

Seuranta

Voit seurata, mitä brändistäsi, kilpailijoistasi ja koko alasta puhutaan erilaisissa verkkomedioissa, sosiaalisessa mediassa, painetuissa julkaisuissa ja median jakelukanavissa

Aloita kampanjan tänään

Ota yhteyttä selvittää miten PR Newswiren ratkaisut auttavat saavuttamaan strategisia tavoitteit