Aviation Finance Company Limited rondt PDP-financiering van $206 miljoen dollar af voor 10 Bombardier Challenger 605 vliegtuigen voor IALT SA

Jan 16, 2014, 03:00 ET from Aviation Finance Company Limited

DUBLIN, 16 januari 2014 /PRNewswire/ -- Aviation Finance Company Limited heeft vandaag aangekondigd dat het een aanbetaling (PDP-financiering, pre-delivery payment) van $206 miljoen dollar heeft afgerond voor 10 Bombardier Challenger 605 vliegtuigen voor IALT SA, een toonaangevende Zwitserse financierings- en leasing- en handelsmaatschappij voor vliegtuigen.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130612/NY30490LOGO )

Over IALT SA

IALT is een financierings-, leasing- en handelsmaatschappij voor vliegtuigen gevestigd in Zwitserland die volledig in handen is van de Zwitserse ondernemer dhr. Thomas Flohr.

www.ialt.com

Over Aviation Finance Company Limited

AFC investeert in luchtvaartmaatschappijen en financiert vliegtuigen en infrastructuur die cruciaal zijn voor de ontwikkeling van internationaal transport. AFC is een complementaire partnerschap tussen zeer succesvolle adviesfirma's in de luchtvaartsector, grote vermogensbeheerfirma's en investeringsbanken. AFC werd opgericht vanuit het perspectief dat de luchtvaartindustrie permanent en toegewijd kapitaal nodig heeft voor het financieren van vliegtuigaankopen. Als betrouwbare beleggingspartner en financieel adviseur voor luchtvaartmaatschappijen en andere operators, hanteert de onderneming een bedrijfsmodel op basis van partnerschap om de constante groei van de transportsector te ondersteunen.

www.avfinco.com

SOURCE Aviation Finance Company Limited