2014

Mindjet vergroot gebruiksgemak SharePoint met software voor collaborative work management

LONDON, November 16, 2011 /PRNewswire/ --

Mindjet Connect SP verbetert gebruikservaring voor 125 miljoen gebruikers

Mindjet, leverancier van software die mensen beter laat samenwerken, introduceert Mindjet Connect SP. Deze software biedt een intuitief overzicht van Microsoft SharePoint-documenten, zodat deze makkelijker zijn te vinden en te bewerken.

SharePoint wordt door 125 milljoen mensen gebruikt om binnen een bedrijfsomgeving samen te werken en documenten te beheren. Het is het meest gebruikte collaboration-platform. Toch blijkt uit verschillende onderzoeken dat menig gebruiker het werken met SharePoint lastig vindt, met als gevolg dat het niet of niet effectief gebruikt wordt. Forrester Research berekende dat 37 procent van de IT-inkopers de adoptie van SharePoint door de gebruikers bestempelt als 'lager dan verwacht'.

Overzicht van relevante documenten

Mindjet Connect SP biedt een intuitief, visueel overzicht van alle relevante projectdocumenten in een SharePoint-omgeving. Relaties tussen documenten zijn daadwerkelijk zichtbaar. De visualisatie zorgt voor meer begrip en inzicht. Hierdoor kunnen projectteams effectiever en efficienter samenwerken.

"IT-directeuren staan voor de uitdaging de investering van grootschalige SharePoint-installaties terug te verdienen door het gebruik te vergroten", zegt Blaine Mathieu, Chief Product Officer bij Mindjet. "Met Mindjet Connect SP maken we het gebruik eenvoudiger, waardoor die investering sneller en beter is terug te verdienen."

Goede toevoeging voor Microsoft SharePoint

Mindjet Connect SP is een goede ondersteuning in het vergroten van het gebruiksgemak en de adoptiegraad van SharePoint. Richard Harbridge, senior SharePoint consultant at Allin Consulting: "Microsoft-partners zoals Mindjet breiden de out-of-the-box mogelijkheden van SharePoint Server uit zodat onze klanten meer tijd kunnen besparen, business issues sneller kunnen oplossen en innovatiever te werk kunnen gaan."

Beschikbaarheid

Mindjet Connect SP is per direct beschikbaar. Meer informatie is te vinden op de Mindjet website of de Mindjet blog.

Supporting Resources:

SOURCE Mindjet

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services