PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring
2014

Aegon belicht groei van Amerikaanse activiteiten op analistenconferentie in New York

Share with Twitter Share with LinkedIn

DEN HAAG, Nederland, December 5, 2012 /PRNewswire/ --

Aegon CEO Alex Wynaendts zal tijdens de jaarlijkse analistenconferentie in New York toelichten waar Aegon staat met de voortgang van de strategische prioriteiten. De conferentie begint op 5 december om 14.45 uur. Mark Mullin, CEO van Aegon Amerika, zal in meer detail bespreken hoe Aegon op zijn grootste markt, de VS, in zal spelen op de groeimogelijkheden voor levensverzekeringen, beleggings- en spaarproducten voor later en tegelijkertijd een voorspelbare, winstgevende resultaatgroei zal laten zien die voldoet aan strikte risico/rendementsvereisten.

Op de conferentie zal het accent liggen op de drie strategische business units van Aegon in de Verenigde Staten: Life & Protection, Individual Savings & Retirement en Employer Solutions & Pensions. De bedrijfsonderdelen van Aegon in Amerika - die nu allemaal opereren onder het merk Transamerica - zijn gericht op groei op de kernmarkten van levensverzekeringen, aanvullende ziektekostenverzekeringen, pensioenen en spaarproducten voor later. De managementteams van deze bedrijven zullen ingaan op de belangrijkste marktkansen en op de stappen naar meer groei door productinnovatie, uitbreiding van het distributienetwerk en een meer op maat gesneden service aan klanten. Kern van de strategie van Aegon is om dichter bij de klant te komen met behulp van technologie en investeringen in diensten waarmee de klant in alle belangrijke stadia van zijn leven het beste bediend kan worden.

Alex Wynaendts, Mark Mullin en het senior management van de drie Amerikaanse business units zullen tijdens deze conferentie met analisten en beleggers in discussie gaan over productlijnen, bedrijfsactiviteiten en marktambities.

De presentaties van de conferentie zijn beschikbaar op de website van Aegon (aegon.com) vanaf 14.30 uur. De presentaties worden op de website ook live uitgezonden vanaf 14.45 uur.

Over AEGON

Aegon, de internationale aanbieder van levensverzekeringen, pensioenen en vermogensbeheer, heeft activiteiten in meer dan twintig landen in Amerika, Europa en Azië. Aegon heeft circa 25.000 medewerkers en ongeveer 47 miljoen klanten overal ter wereld. Het hoofdkantoor is gevestigd in Den Haag. Voor verdere informatie: aegon.com.

Greg Tucker
+31-(0)70-344-8956
gcc@aegon.com

Investor relations
Willem van den Berg
+31-(0)70-344-8305
ir@aegon.com

Voor het officiële Engelstalige persbericht verwijzen wij naar de corporate website aegon.com.

SOURCE AEGON N.V.

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center