Aegon kiest nieuwe externe accountant

DEN HAAG, Nederland, February 25, 2013 /PRNewswire/ --

De Raad van Commissarissen van Aegon zal tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders op 15 mei 2013 voorstellen om PwC te benoemen als de nieuwe externe accountant voor de controle van de Jaarrekeningen 2014 tot en met 2016. Dit voorstel vloeit voort uit een selectieprocedure die Aegon heeft gehouden, in overeenstemming met zijn uitgangspunten voor goed ondernemings-bestuur.

De Raad van Commissarissen zal tevens voorstellen om de huidige externe accountant Ernst & Young te herbenoemen voor het boekjaar 2013. Aegon dankt Ernst & Young voor de uitstekende dienst-verlening en de waardevolle bijdrage aan de organisatie.

Voor het officiële Engelstalige persbericht verwijzen wij naar de corporate website aegon.com.

Over AEGON

Aegon, de internationale aanbieder van levensverzekeringen, pensioenen en vermogensbeheer, heeft activiteiten in meer dan twintig landen in Amerika, Europa en Azië. Aegon heeft circa 24.000 medewerkers en miljoenen klanten overal ter wereld. Het hoofdkantoor is gevestigd in Den Haag. Voor verdere informatie: aegon.com.

Greg Tucker
+31(0)70-344-8956
gcc@aegon.com

Investor relations
Willem van den Berg
+31(0)70-344-8305
ir@aegon.com

SOURCE AEGON N.V.

More by this Source

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services