Aegon publiceert agenda voor de Algemene Vergadering van Aandeelhouders 2014

DEN HAAG, Nederland, April 9, 2014 /PRNewswire/ --

Aegon N.V. heeft vandaag de agenda gepubliceerd voor de Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA), die wordt gehouden op woensdag 21 mei 2014.

De Raad van Commissarissen van Aegon N.V. stelt aandeelhouders voor om Robert Dineen en Corien Wortmann-Kool te benoemen als nieuw lid van de Raad van Commissarissen, beiden voor een termijn van vier jaar.

Robert Dineen is voormalig Vice Chairman van Lincoln Financial Network en voormalig lid van de Senior Management Committee van Lincoln Financial Group.

Corien Wortmann-Kool is lid van het Europees Parlement voor het CDA/EVP en is vice-voorzitter van de EVP-fractie voor financieel, economisch en milieubeleid. Zij zal beide functies neerleggen na de verkiezingen voor het Europees Parlement in mei van dit jaar, aangezien zij zich niet herkiesbaar stelt.

Meer informatie over alle agendapunten is opgenomen in de agenda voor de AVA, die beschikbaar is op de corporate website aegon.com.

Voor het officiële Engelstalige persbericht verwijzen wij naar de corporate website aegon.com.

OVER AEGON

Aegon, de internationale aanbieder van levensverzekeringen, pensioenen en vermogensbeheer, heeft activiteiten in meer dan 25 landen in Amerika, Europa en Azië. Aegon heeft ruim 26.500 medewerkers en miljoenen klanten overal ter wereld. Het hoofdkantoor is gevestigd in Den Haag. Voor verdere informatie: aegon.com.

Robin Boon
070-344-8956
gcc@aegon.com

Investor relations
Willem van den Berg
070-344-8305
ir@aegon.com

PRN NLD

SOURCE Aegon N.V.

More by this Source

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services