PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring
2014

Alt ved et stop: Kunder hos Kangoo Z.E. får energipakken fra ElectroDrive Europe hos deres lokale Renault-forhandler

Share with Twitter Share with LinkedIn

KØBENHAVN, Danmark, March 28, 2012 /PRNewswire/ --

E-Mobility øger aktiviteterne i Danmark: Renault og The Mobility House (TMH) har aftalt at rulle E-Mobility ud. Alle kunder, der ejer Kangoo-modeller, får mulighed for at lade deres biler, sikkert, hurtigt og bæredygtigt op.

Kunder kan købe en Energy Package (energipakke) hos deres lokale Renault-forhandler. Fuld service energipakken leveres af TMH og omfatter installationstjek hjemme hos kunden, en opladningsenhed og - naturligvis - fornybar energi fra vindmølleparken Saltum Kær.

"At lade en elbil op belaster den nuværende elektriske infrastruktur til det yderste. Normalt er de forhåndenværende stik og ledningsnet ikke egnet til de opladningsbetingelser, som en elbil stiller," forklarer TMH's adm. direktør Marcus Fendt. "Vi garanterer, at ejeren af en Kangoo Z.E. kan lade sin bil sikkert og hurtigt op med en certificeret elektrisk installation."

Denne installation udføres af en autoriseret elinstallatør, der sørger for, at bilen kan lades op med maks. hastighed iht. bilens specifikationer. Dermed kan bilen lades op på ca. 6 timer - halvdelen af tiden, som et standardstik kræver til opladningen. The Mobility House tilbyder energipakken for 9.999 kr.

"Renault sigter på at gøre elbiler til et fornuftigt, omkostningsvenligt alternativ til biler med forbrændingsmotorer. Vi er klar til at starte salget af Kangoo Z.E. i Danmark om et par uger. Gennem partnerskabet med Mobility House samler vi vores ekspertise med henblik på at etablere elektrisk mobilitet ud i den virkelige verden. Kangoo Z.E.-ejere vil få stor glæde af denne optimale løsning på opladningsproblemet," siger Philippe Jombart, adm. direktør for Renault Nordic AB.

Kunder har også mulighed for at vælge "fornybar energi" med energipakken (Energy Package). TMH sørger desuden for, at også kunder, der bruger energi fra ikke-fornybare kilder, kan køre emissionsfrit og modtager et certifikat som bevis på, at der fremstilles fornybar energi af nye vind- og vandkraftanlæg i overensstemmelse med det tilbagelagte antal kilometer.

Renault Nordic AB
Soren Hyltoft
soren.hyltoft@renault.com
+45-24-64-39-41

The Mobility House
Eva-Maria Ritter
eva-maria.ritter@mobilityhouse.com
+49-221-677-36414

SOURCE The Mobility House

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center