Auto's, luchtvaart, defensie, gezondheidszorg...Altran integreert Intelligent Systems overal ter wereld

PARIJS, March 6, 2013 /PRNewswire/ --

Met 450 miljard intelligente interacties per dag is de verwachting dat intelligente systemen in 2020 de wereld waarin we leven zullen veranderen en de grenzen tussen industriële spelers zullen wegnemen. Deze systemen zorgen ervoor dat we contact houden waar we ook zijn, thuis, in de auto of in een vliegtuig.

Altran is van mening dat de drie factoren die de meeste invloed zullen hebben op het succes van de intelligente systemen van morgen grotere gebruiker-focus, veilige en beveiligde integratie van de technologieën en winstgevendheid zijn.

Om het potentieel van intelligente systemen te illustreren, zal de Altran-groep twee prototypes onthullen die zij hebben ontwikkeld in het kader van haar R & D programma. Deze prototypes demonstreren de haalbaarheid van high-tech systemen die een nieuwe gebruikerservaring bieden.

• ImmersiveATM[1]: dit prototype test nieuwe gebruiksmogelijkheden voor de luchtverkeersleiding waarbij gebruik gemaakt wordt van gebaar- en spraakherkenning, 3D-opmaak en interactiviteit met tablettens van het type iPad.
  • Open & Connected Car: dit prototype geeft toegang tot een platform van applicaties, nieuwe diensten en nieuwe gebruiksmogelijkheden (eco-rijden, personalisatie, sociale netwerken, enz.) en kan op een veilige en beveiligde manier worden aangepast aan de specificaties van de smartphones en tablets van gebruikers voor zowel bestuurders als passagiers.

We brengen onze eigen slimme wereld in de auto

De lancering van de wereldwijde Intelligent Systems oplossing van Altran zal de Altran groep de mogelijkheid bieden om de digitale wereld van de verbonden auto te presenteren. Voortdurende veranderingen in de automobielsector, hebben er ongetwijfeld voor gezorgd dat de digitale wereld een integraal onderdeel van de auto en als zodanig een essentieel communicatiemiddel voor de bestuurder is geworden, een perfect voorbeeld van het belang van verbondenheid met je omgeving.

Voor Intelligent Systems / Altran zijn de belangrijkste uitdagingen die moeten worden aangepakt drieledig: technologie, gebruik en winstgevendheid.

• Technologie: cruciale factoren hebben betrekking op complexe-technologie-integratie, veiligheid en beveiliging
  • Gebruik: Intelligent Systems moet aantrekkelijk zijn (ontwerp), efficiënt (geavanceerde ergonomie) en voor iedereen toegankelijk
  • Winstgevendheid: Intelligent Systems dient winstgevende bedrijfsmodellen te creëren die kosteneffectief en duurzaam zijn.

De aanpak van Altran die op gebruikers is geconcentreerd zorgt voor naadloze integratie van technologieën waar spelers in de gehele waardeketen hun voordeel mee kunnen doen.

1. ATM Luchtverkeersleiding

Download het volledige persbericht

Download de foto's (© Altran):

Exterieur van een auto die is voorzien van Open & Connected

Interieur van een auto die is voorzien van Open & Connected

Immersive ATM

Bezoek de speciale website van Altran, download het IDC-rapport  http://intelligent-systems.altran.com

Volg ons op Twitter @Altran #altranPR

SOURCE Altran

More by this Source

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services