Blancco sai huippuarvosanat tutkimusyhtiöltä

JOENSUU, Finland, April 15, 2014 /PRNewswire/ --

Tiedonhävitysohjelmistoihin erikoistunut Blancco on saanut korkeimman mahdollisen luokituksen yhdysvaltalaisen markkinatutkimusyhtiö Compliance Standardsin perusteellisessa liiketoiminnan analyysissa.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130418/608188 )

Compliance Standards analysoi Blanccon yhtiörakennetta, hallintoa, rahoitustilannetta, markkinoillemenostrategiaa ja tuotteita. Blancco sai täydet viisi tähteä suoriutumisestaan, visiostaan ja kestävästä kasvustaan kilpailijoihin ja markkinoihin verrattuna. Yhtiön yleisarvosana tutkimusyhtiön swot-analyysissa oli 91 prosenttia.

"Yhtiötämme koskeva riippumaton analyysi on tärkeä etenkin niille asiakkaille, jotka vertailevat eri tiedonhävitysteknologioita", Blanccon toimitusjohtaja Kim Väisänen sanoo. "Huipputuloksemme osoittavat, että Blancco on matkalla kokonaisvaltaiseksi tiedonhävitysratkaisujen tarjoajaksi."

Raportti kehuu erityisesti Blanccon tuotevalikoimaa ja pitkän aikavälin kasvupotentiaalia. Compliance Standarsin selvityksen mukaan Blancco "tuntuu olevan johtavien kierrätysyritysten ensisijainen valinta tiedonhävitysyhtiöksi".

"Blanccon tuotteet ja palvelut tunnetaan hyvin monissa suuryrityksissä. Yhtiö palvelee muun muassa viranomaisia, rahoitusalaa ja terveydenhuoltoa", Compliance Standardsin toimitusjohtaja David Daoud sanoo.

Markkinatutkimusyhtiö Compliance Standards palvelee kierrätykseen erikoistuneita yrityksiä (itad) ja niiden asiakkaita, kuten laitevalmistajia (oem) sekä yritysten it-osastoja ja niiden säännöstenmukaisuudesta vastaavia johtajia.

Blancco Oy Ltd

Blancco on tiedonhävityksen globaali markkinajohtaja. Blanccon tiedonhävitysohjelmistolla on miljoonia käyttäjiä eri puolilla maailmaa. Blancco on sertifioiduin ja suositelluin ratkaisu alallaan. Yritys palvelee muun muassa pankki-, vakuutus- ja rahoitusalaa, it-laitteiden kierrätysammattilaisia sekä eri maiden hallitusten ja puolustusvoimien alaisia organisaatioita. Vuonna 1997 perustetun Blancco Oy Ltd:n pääkonttori sijaitsee Joensuussa. Blanccolla on useita kansainvälisiä toimipaikkoja ja yhteistyökumppaneita Euroopassa, Yhdysvalloissa, Lähi-idässä, Venäjällä, Aasiassa ja Australaasiassa. Lisätietoja http://www.blancco.com.

Compliance Standards LLC

Compliance Standards on yhdysvaltalainen korkealuokkainen tutkimus- ja asiantuntijayhtiö, joka tarjoaa konsultointia ja markkinatietoa kierrätykseen erikoistuneille yrityksille (itad) ja niiden asiakkaille. Yhtiön erityisalueita ovat kestävä kehitys sekä kuluttajien ja yritysten suorittama kierrätys. Yhtiö selvittää muun muassa it-laitteisiin, datakeskusten kierrätykseen, kuluttajaelektroniikkaan ja kodinlaitteisiin liittyviä kysymyksiä. Compliance Standards on keskittynyt muun muassa tietoturvaan liittyviin säännöksiin, parhaiden käytäntöjen selvittämiseen, tehokkuusteknologiaan, kustannusseurannan käytäntöihin ja brändin suojaamisstrategioihin kestävän kehityksen ja elinkaarenhallinnan teknologian aloilla. Lisätietoja http://www.Compliance-Standards.com.

Lisätietoja:
Kim Väisänen
Toimitusjohtaja, Blancco Oy Ltd.
+358-50-585-2885
kim.vaisanen@blancco.com

Lehdistökontakti:
Kari Ahokas
+358-40-588-6893
kari@merkitysviestinta.fi

SOURCE Blancco Oy Ltd.

More by this Source

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services