PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring

BMW i3-eiere får installasjonssjekk som en del av veggbokspakken

Share with Twitter Share with LinkedIn

MÜNCHEN, November 18, 2013 /PRNewswire/ --

Elektriske biler, hjemmelading og omfattende infrastruktur

BMW i3 lades effektivt og komfortabelt i Norge fra midten av november

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131118/653374 )

En rekke innovative produkter som gjør elektrisk kjøring til en behagelig opplevelse og en glede i hverdagen, blir introdusert på ulike europeiske marked i tiden fremover. BMW i3 skreddersys til den enkelte eiers behov, og de kommer til å finne passende ladeløsninger for sikker og rask lading av bilen hjemme eller på jobb. BMW og den internasjonale eltjenesteleverandøren The Mobility House inngikk allerede tidlig i 2013 samarbeidet som nå gjør denne tjenesten tilgjengelig i Norge. De tilbyr kundeorienterte løsninger for elbiler, som on-site sjekk av kundenes elektriske installasjon, levering og montering av BMW i-veggboks samt ekstra vedlikeholdsarbeid og service fra én kilde.

Marcus Fendt, Managing Director, The Mobility House:

«Ved å tilby disse produktene setter produsenter som BMW i stand til å tilby en transnasjonal premium kundeservice fra én kilde.» Fendt ser på dette som et aktiv signal ved inngangen på markedet. I tillegg til bilen understreker han hvor viktig det er å tilby en sikker og kraftig ladeinfrastruktur for hjem og arbeidsplass. «Mange tusen elbilførere har allerede bestilt den nye BMW i3. Montering av BMW i-veggboksen, installasjonssjekk for om den er passende for lading - for eksempel ved plassering i garasjen - blir en innebygd del av bilprodusentenes omfattende tjenestetilbud til kundene.»

Installeringstjenesten er tilgjengelig i 15 europeiske land. The Mobility House sikrer best lokal service for hver region og tilbyr nøytrale prosessdrift for bilprodusenter over hele Europa - slik at de kan skreddersy elbiltjenestene de tilbyr sine kunder.

Installasjonspartner i Norge er EDA Elektro Data AS - ledenden innen systemer for installasjonstjenester og oppsett av elektrisitet. EDA tilbyr elektriske tjenester over hele Norge og samarbeider med 130 installasjonsselskaper med 2000 elektrikere for å kunne tilby kundetilpassede løsninger basert på individuelle behov.

Eva-Maria Ritter
+49-89-416143090
communication@mobilityhouse.com

SOURCE The Mobility House

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center