2014

Camping.Info Award 2013: "Hvidbjerg Strand Feriepark" er det tyske publikums foretrukne campingplads i Danmark

FRIEDBURG, Østrig, February 1, 2013 /PRNewswire/ --

Den største online campingguide i de tysksprogede områder offentliggør en prioritering af de bedste campingpladser i Europa - baseret på gæsteanmeldelser.

Allerede sidste år tildelte http://www.camping.info, den mest besøgte campingguide i de tysksprogede områder, en ganske særlig pris til campingpladserne. Med Camping.Info Award hædres virksomheder med den højeste kundetilfredshed. Uddelingen af denne publikumpris er blevet mødt med enorm interesse. Derfor uddeles Camping.Info Award også i 2013 - denne gang endnu mere spændende, med en prioritering fra 1 til 100.

Med 24.000 optagne campingpladser og mere end 50.000 gæsteanmeldelser fra 28.000 forskellige campister råder platformen over en meget stor datamængde. Som det også var tilfældet sidste år, benytter Camping.Info ikke kun gæsternes gennemsnitsvurdering og hædrer selskaberne med det bedste helhedsindtryk, men gør beregningen endnu mere detaljeret ved hjælp af andre vigtige indikatorer. Der tages også højde for anmelderens troværdighed og anmeldelsens aktualitet.

"Hvidbjerg Strand Feriepark" i Blåvand topper listen over danske campingpladser.

Den samlede prioritering, billeder af pladserne i god udskriftskvalitet, logoet osv., finder man i Pressedownload- området påhttp://blog.camping.info

Om Camping.Info:

http://www.camping.info er den mest besøgte campingguide i de tysksprogede områder (8,8 millioner besøg i 2012). Samtlige 24.000 campingpladser fra 44 lande i Europa er registreret. 28.000 campister er med til at vurdere campingpladserne. Camping.Info udgives på 20 forskellige sprog.

Forespørgsler:
Erwin Oberascher
Camping.Info GmbH
Heiligenstatt 12
5211 Friedburg
Østrig
Tlf. +43(0)-7746-28283
E-mail: office@camping.info
Internet: http://www.camping.info
Presse-Download: http://blog.camping.info

SOURCE Camping.Info GmbH

More by this Source

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services