PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring

DeltaOne Solutions en Tbricks beginnen een strategisch samenwerkingsverband

Share with Twitter Share with LinkedIn

-- Marktleiders in index- en ETF-informatiebeheer en handelstechnologie sluiten de handen ineen

LONDEN en STOCKHOLM, 25 oktober 2013 /PRNewswire/ -- DeltaOne Solutions, hoogstaande leverancier van index- en ETF-gegevens en -technologie, en Tbricks, toonaangevende aanbieder van geautomatiseerde handelssystemen, hebben vandaag een strategisch partnerschap aangekondigd. De kwaliteiten van Tbricks' innovatieve handelssystemen worden gecombineerd met DeltaOne's index- en ETF-gegevensbeheer- en -analysecapaciteiten.

Door deze twee baanbrekende oplossingen samen te voegen ontstaat een enkele analyse- en implementatieoplossing, terwijl tegelijkertijd de sourcing, prijsbepaling en handel van wereldwijde op beurzen verhandelde fondsen (ETF's, exchange traded funds) en indexen mogelijk worden gemaakt en verbeterd.

Dit initiatief versnelt het gebruik van elektronische verwerking op de snelgroeiende ETF-markten, waar bestaande processen aanzienlijk worden vertraagd als gevolg van inefficiëntie.

"DeltaOne en Tbricks zijn beide van cruciaal belang geweest binnen de inspanningen van de handelsgemeenschap om de operationele en informatie-infrastructuur van deze dynamische markt te versterken," aldus Bernie Thurston, directeur van DeltaOne Solutions. "Deze samenwerking is een krachtige, grensoverschrijdende en assetoverstijgende combinatie waarmee diensten worden gecreëerd die handelaars op allerlei markten helpen zich zekerder te voelen bij het verwerken van hun transacties.

"Door de individuele positieve aspecten te combineren van Tbricks transactieverwerkingsaanbod en DeltaOne's nauwkeurige ETF- en indexgegevens maken we enorme progressie in het tegemoet komen aan de vereisten van wereldwijde regelgevende instanties en klanten door middel van een volledig geïntegreerd systeem voor ETF-prijsbepaling en -dekking. We zijn ervan overtuigd dat de tijd rijp is voor consolidatie en een gecombineerd aanbod, zodat de uitdagingen van snelle groei, operationele risico's en hoge kosten op handelsmarkten het hoofd kunnen worden geboden," aldus Jonas Hansbo, Chief Executive Officer, Tbricks.

DeltaOne Solutions

DeltaOne Solutions, onderdeel van CoreOne Technologies, levert 24 uur per dag alomvattende en op maat gemaakte technologische diensten aan beleggingsbeheer- en handelsgemeenschappen voor hoogstaande, tijdige en nauwkeurige wereldwijde indexen en ETF-gegevens en -documenten ten aanzien van alle assetklassen.

Tbricks

Tbricks levert innovatieve handelssystemen waarmee de handelaar over de controle beschikt. Tbricks heeft een open, rigide en supersnel coreplatform ontwikkeld dat wordt aangevuld door een veelzijdige reeks handelsapps. Tbricks ondersteunt toonaangevende handels- en marktopbouwbedrijven in Europa en Noord-Amerika.

SOURCE DeltaOne Solutions

RELATED LINKS

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center