Delticom: Pohjoismainen rengasverkkokauppa uudisti ilmettään

HANNOVER, Saksa, June 19, 2013 /PRNewswire/ --

Kätevä ja mukava: Löydä uudet renkaat ja urheilulliset rengassarjat nopeasti ja helposti

Euroopan johtavan rengasverkkokauppiaan Delticom in pohjoismaisetrengasverkkokaupat dackonline.se, dekkonline.com, daekonline.dk jarengas-online.com ovat tehneet kevätsiivouksen ja saaneet uuden, tuoreen ilmeen.

Sivustot ovat selkeitä ja hyvin suunniteltuja, ja niiden valikkojärjestelmä on läpinäkyvä ja käyttäjäystävällinen. Renkaiden ostajat hyötyvät entistä nopeammin löytyvistä kattavista tuotetarjouksista ja palveluista. Uusien renkaiden tilaus hoituu vain parilla napsautuksella. Renkaat toimitetaan nopeasti ostajan ilmoittamaan osoitteeseen. Erityisen mukava ja kätevä: pyydä toimittamaan renkaat suoraan palvelukumppaneillemme. Hankittaessa renkaat verkosta voidaan valita läheinen ammattihuoltamo. Pohjoismaissa* noin 2 700 yritystä tekee yhteistyötä rengasverkkokauppojen kanssa ja asentaa asiakkaiden autoihin renkaita ja rengassarjoja.

Nopea ja helppo tapa hankkia uudet renkaat, rengassarjat ja vanteet.

Internet-spesialistin Delticomin uusia tuotteita ovat alumiiniset rengas- ja vannesarjat ja alumiinivanteet, joita myydään pohjoismaisissa verkkokaupoissa Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Renkaiden ja vanteiden online-määritysohjelmalla motoristit voivat "sovittaa" lukuisia rengas- ja vanneyhdistelmiä autoonsa verkossa ja valita oman mallinsa. Käytännöllisen ja helppokäyttöisen valikon ansiosta myös uudet verkko-ostajat voivat käyttää ohjelmaa löytääkseen täysin uudet renkaat ja vanteet nopeasti ja helposti. Verkkokaupat myyvät laadukkaita merkkirenkaita, kuten AEZ, DOTZ, DEZENT ja ENZO, jotka ovat luonnollisesti TUEV (TÜV) -hyväksyttyjä. TUEV on kautta maailman tunnustettu autojen teknisen tarkastuksen yhdistys.

*Ruotsi: yli 1300, Norja: yli 250, Suomi: yli 300 ja Tanska: yli 900.

Lisätietoja renkaista ja rengassarjoista on seuraavissa sivustoissa:

http://www.dackonline.se, dekkonline.com, daekonline.dk ja rengas-online.com

Tuoreita rengastestejä ja arvosteluja:

Ruotsi: http://www.dacktest.com

Norja: http://www.dekktest.com

Tanska: http://www.daektest.com

Suomi: http://www.rengastesti.com

Tietoja yrityksestä: http://www.delti.com

Yhteyshenkilö:

Susanne Kindor-d'Unienville
Delticom AG
Puh: +49-511-93634852
Sähköposti: kindor@delti.com

SOURCE Delticom AG

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services