PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring

Dermalogica en joinFITE vragen wereldwijde steun voor MANDELA DAY

Share with Twitter Share with LinkedIn

BREDA, Nederland, July 6, 2012 /PRNewswire/ --

Op 18 juli 2012 zullen Dermalogica en joinFITE meedoen aan Mandela Day als eerbetoon aan Nelson Mandela en de 67 jaar die hij heeft gewijd aan het pleiten voor mensenrechten. Mandela Day doet een beroep op mensen over de hele wereld om tijd te nemen om op 18 juli hun bijdrage te leveren in het creëren van veranderingen voor vrouwen in ontwikkelingslanden. joinFITE heeft het initiatief genomen om iedereen over de hele wereld op te roepen om te helpen 670 microkredieten te verlenen.

joinFITE roept de internationale gemeenschap op om actie te ondernemen met het helpen om 670 microkredieten te verlenen op 18 juli. Er zijn geen individuele kosten aan verbonden, er wordt alleen gevraagd om de website joinFITE.org/NL te bezoeken en een donatie te doen, gefinancierd door huidverzorgingsmerk Dermalogica. Na het bekijken van het profiel van de ondernemer kan er een lening verstrekt worden aan een vrouw naar keuze. joinFITE, opgericht in 2011, heeft al meer dan 18.500 vrouwen geholpen in meer dan 60 landen over de hele wereld.

Mandela Day is een oproep tot actie aan mensen overal ter wereld om de verantwoordelijkheid voor het stap voor stap veranderen van de wereld te supporten. Neem Nelson Mandela als voorbeeld, zegt Jane Wurwand, oprichtster van Dermalogica en joinFITE. "Vrouwen zijn krachtige personen voor veranderingen, doordat we investeren in vrouwen tijdens Mandela Day, investeren we ook in de toekomst van families en gemeenschappen."

Bezoek http://www.joinFITE.org/NL om uw donatie te doen en steun daarmee Mandela Day.

Over joinFITE

joinFITE (financiële onafhankelijkheid door ondernemerschap), aangedreven door Kiva.org en vertegenwoordigd door Dermalogica, is een platform om vrouwen te helpen met het starten of groeien van hun eigen bedrijf door middel van microkredieten, waardoor ze ervoor kunnen zorgen dat zij en hun gezin financieel onafhankelijk worden.

Over Dermalogica

Dermalogica, een revolutie in de skin care-industrie startte in 1986 met innovatieve formules, en vermeed ingrediënten die de huid verstoppen, zoals alcohol, lanoline, minerale olie en kunstmatige kleur-en geurstoffen. Dermalogica is vandaag de dag 's werelds meest gevraagde professionele huidverzorgingsmerk en wordt verkocht in meer dan 80 landen bij meer dan 25.000 Skin Care Centers en spa's. Voor meer informatie over Dermalogica kunt u terecht op http://www.dermalogica.nl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Dermalogica®, Linda Flintrop, Public Relations
l.flintrop@dermalogica.nl
+31(0)76-564-2000 (NL)
+32(0)2-726-4840 (BE
Mandela Day

SOURCE Dermalogica

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center