Easynet herdefinieert network management

BRUSSEL, December 3, 2012 /PRNewswire/ --

Bedrijven krijgen een volledig beeld van "application performance" op het netwerk

Easynet kondigt vandaag Smart Application Assurance  aan in  haar innovatief portfolio rond smart services. Deze services werden ontwikkeld om  CIO's gerust te stellen en bedrijven te helpen bij het realiseren van hun competitief voordeel. Smart Application Assurance is revolutionair omdat het zich richt op de performantie van individuele toepassingen  in plaats van  de prestatie van het onderliggende netwerk te garanderen. Dankzij deze oplossing , kunnen bedrijven hun middelen inzetten, prioriteit geven of een  andere bestemming geven in functie van de bedrijfsnoden. Dit gebeurt op basis van direct beschikbare en gedetailleerde informatie over het gebruik van de applicaties.

Sibelco SCR, een bedrijf dat mineralen ontgint, gaat gebruik maken van Smart Application Assurance. Het IT-team van Sibelco Europe lichtte toe: "Easynet heeft een veelzijdige en verfrissende kijk op ICT en netwerkoplossingen, ze nemen de tijd om onze onderneming te begrijpen en te zien welke applicaties we nodig hadden om onze doelstellingen te bereiken. Hun advies omtrent onze volledige application management strategie was dan ook erg zinvol. Die strategie is volledig geïmplementeerd door Easynet. Met deze oplossing zullen wij onze onderneming nog efficiënter kunnen ondersteunen en de prestaties van onze applicaties verbeteren."

In de huidige moeilijke economische context  staan CIO's  onder druk om bedrijfsnetwerken zo efficiënt  mogelijk te benutten. De doelstellingen van bedrijven zijn  gericht op een strenge kostencontrole, veiligheid en  het beperken  van de risico's, en dan is het garanderen van de beschikbaarheid van het netwerk niet voldoende. Smart Application Assurance geeft bedrijven een cruciaal vangnet, geleverd door een  bedrijf dat 18 jaar ervaring heeft in het aanpakken van bedrijfsproblemen met innovatieve technologische oplossingen.

Justin Fielder, de CTO van Easynet, verklaarde het volgende: "Dankzij Smart Application Assurance hebben  klanten toegang tot real-time  data om performantieproblemen snel te  identificeren. Daarnaast garandeert het  de  end-to-end beschikbaarheid van applicaties en helpt het bedrijven om de beperkte middelen zo efficiënt mogelijk in te zetten.  We overdrijven niet als we zeggen dat bedrijven volledig tot stilstand komen als ze geen toegang hebben tot hun bedrijfskritische applicaties. Het kan de reputatie van het bedrijf schaden,  leiden tot lagere verkoopcijfers, logistieke problemen en uiteindelijk de bedrijfsresultaten beïnvloeden. De data die  Smart Application Assurance ter beschikking stelt aan onze klanten, biedt hen  een stevige basis waarop ze hun infrastructuur  kunnen uitbouwen en hun bedrijf  verder kunnen ontwikkelen."

Over Easynet Global Services

Easynet Global Services levert netwerk-, hosting- en integratiediensten. De onderneming heeft klanten, werknemers en kantoren op elk continent en combineert een globale aanpak met lokale ervaring. Dat leidt dat ook tot een gepersonaliseerde ervaring, waar haar klanten zich ook bevinden.

Enkele van haar klanten zijn EDF, Sage, FOX, Yakult, Transport for London, Bridgestone, Q Park en Campofrio.

Easynet wordt samen met het managementteam geleid door LDC (Lloyds TSB Development Capital). LDC is de belangrijkste midden-markt afdeling privaat vermogen van Lloyds Banking Group.

Ga naar http://www.easynet.com voor meer informatie

Volg ons op Twitter: @easynet. Voeg ons toe op Linked In: Easynet Global Services

Cedric Pauwels, no. +003224545555

SOURCE Easynet Global Services Belgium

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services